Zo dan eindelijk is een update!
Ondertussen een inspection II gedaan.
Ik had een rammelend geluid in het midden onder de auto, dat uit mijn katalysator kwam.
Gelukkig had Jan Boensma automaterialen nog een hele nette complete 325i coupe uitlaat liggen die ik over mocht nemen voor een mooie prijs.
Gelijk alle rubbers en ophangingen ook vernieuwd.
Hij klinkt veel mooier dan met de enkele pijp, het klinkt meer als een 325i.
Ben super tevreden, ook past een coupe uitlaat prima onder een touring.
Ik zoek nog wel de onderste strip van een M-tech achterbumper met een uitsparing voor 2 pijpjes, mijn huidige heb ik aangepast maar ben nog niet tevreden.
Ook heb ik mijn style 68 velgen opnieuw gespoten
Netjes schuuren
links geschuurd en rechte origineel
Mijn spuithok
Binnenkant zijde glans zwart
voorkant zilver
blanke lak
Buiten in de zon
Aankomende zaterdag gaan eindelijk de banden er om heen.
Ik dacht als de velgen zo mooi zijn moeten de schijven en klauwen ook netjes zijn.
Voor is nog zgan origineel BMW.
Paar nieuwe schijven en blokken gekocht van zimmermann en aan de slag gegaan.
Ankerplaat netjes in de hammerite en de klauwen een kleurtje gespoten.
Ik vond de touring aan de achterkant erg laag in verhouding met de voorkant, ik had nog e46 rubbers liggen van het slechte wegen pakket.
Nu is die ongeveer 1,5cm hoger staat een stuk beter, misschien dat ik nog e90 veerschotels aan de voorkant gebruik zodat die ruim een cm lager komt.
Dan staat die optische recht.