This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #89


Serieus? Dacht ook dat je verantwoordelijk bent voor de gene voor je. Niet dus. Vond 't ook al zo krom... Ik stond 100% op tijd stil voordat ik van achter geramd werd.
 
zover mij bekend ( en ik hoor wel eens wat bij ons op het werk, een auto schade bedrijf.. ) hebben de verzekeringen onderlinge afspraken wat betreft deze situaties, dus dat auto2 achterop auto 1 betaald.. auto 3 achterop 2 etc.. dit omdat het altijd een moeilijk geval is.

maar goed, khoop t beste voor je
 
velg die heet word?

8P

er zit toch ook een gewone lak op de velg dus waarom zou t niet kunne met matzwarte spuitbus
 
Ik heb m'n achterremklauwen gespoten met normale lak... blijft gewoon zitten, niks mis mee.

Velgen hoef je niet met hittebestendige lak te spuiten iig als je daar op doelde.
 
Ik bij mij voor en achter de klauwen met cheap spuitbus, niks aan de hand. Daarbij word bij schade op een velg ook gewoon normale verf gebruikt hoor.

ikzelf binnenkort naar 18 inch! Alleen eerst even kijken of ik mn 16ers verkocht kan krijgen.
iemand interesse hier? 5x110 et40 Borbet LS ( gewoon grijs, n pagina of twee terug zitten ze op mn auto )
 
anders rijd ff iemand mijn linkerspiegel kapott, de spiegel zelf is nog heel maar mijn glas is wel kapot.


iemand die weet waar ik een nieuwe spiegelglas (blauw) kan aankomen? gaat om golf 4 3deurs

edit:
op winparts zie ik 2 onderdelen, vlakke en bolvormige glas, ik heb echt geen flauw idee welke ik heb
 
Last edited:

bolvormig zijn als het goed is de spiegels met aan de uiterste zijde ( links in jou geval ) een ''afbuigend'' stukje spiegel voor de dode hoek, vaak afgerasterd met een stippellijntje.