This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #89

ff iets offtopic...

iemand een idee of die 4x4 cursus''rijden'' ed die ze vaak aanbieden leuk zijn om te doen? mag je zelf nog beetje sturen ed... iemand die ooit zoiets heeft gedaan, en mij kan vertellen of het wat is?

Ja ik ga en rij morgen om fucking 6 uur weg. Kutkeuring om 7 uur! Kever gaat op de trailer er rijd al een vriend mee. Je kan met je Golf 6 toch gaan?

Die schmidt's waren te breed achter vond ik. Deze velgen lijken in t echt wel mooi, op de foto ziet het er een beetje vreemd uit

Meer dan dat! Volledig verslag komt zsm en feature in de automaxx, maar eerst uitslapen

Maar kan alvast verklappen dat ik de stuur aan haar overhandig

Dacht dat jij er niet was Misha? Ding maakt echt een geluid zeg en spurt ervandoor. pff

Zelf niet gereden met de kever. In de ochtend was de baan zeiknat. Geen zin om het risico te lopen.

Dat was ook niet de planning, ben zaterdagavond snel naar vliegveld gereden en ter plekke anderhalfuur voor vertrek ticket gekocht. En dat was dubbeldik waard geweest.

Gelijk heb je, was niet bepaald veilig.