This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #89

Mijn nieuwe auto Golf4 tdi 200pk 445 nm

specslijst:
Motorisch:
Turbo 1749VB
Versterkte Sachs koppeling
Grotere aanzuigbuis luchtfilter R32
Grotere luchtfilterhuis Audi S3
Aluminium aanzuigbuis
150pk inlaat
Powerpipe
Arl LMM(150 pk)
Front mouth intercooler
Grote downpipe 63mm
Katalysatorloos
castrol olie+ Mathy additie toevoeging
Chip op maat JD

Onderstel:
17 Inch velgen met Conti sport contact 3 banden
AP schroefset
Zimmerman geperforeerde schijven met Ferodo DS2500 blokken(voor)
Ferodo blokken achter
TT rubbers (draagarmen)
powerflex rubbers (stabistangen)

Uiterlijk:
V6 Onderlip
Getinte achterramen
Getinte band in vooruit

Interieur:
GTI tdi bora km teller
Digitale UGT temperatuur meter in raamstijl
Olie temperatuur sensor

Opties:

Open dak
Zwart leer
Stoelverwarming

Nieuwe delen:
Nieuwe koppakking
Nieuwe cilinderbouten
Nieuwe radiateur
Nieuwe thermostaat
Nieuwe kachelradiateur
Nieuwe interieurfilter
Nieuwe vliegwiel
Nieuwe drukgroep
Nieuwe Fusee's
Nieuwe stuurkogels
Nieuwe Stabistangen
Nieuwe aandrijfassen

eerst even zo laten maar over tijdje wil ik hem verder verlagen en andere wielen als de banden op zijn, verder weet ik het nog niet.

Ik vind het vaak ook alleen mooi op een dik bewerkte foto op een mooie locatie. En niet in een vinex wijk in Nederland

Kan iemand mij vertellen wat dit is boven de snelweg in Dld.
Ik zag zoveel Duitsers ver boven de maximale toegestane snelheid dit 'ding' passeren

Kan iemand mij vertellen wat dit is boven de snelweg in Dld.
Ik zag zoveel Duitsers ver boven de maximale toegestane snelheid dit 'ding' passeren

Zijn camera's welke de ladingen van LKW voortuigen (vrachtverkeer) weten te herkennen n.a.v. gekleurde platen voorop deze voortuigen. Gewoon onder door vlammen!

In tegenstelling tot de matrixborden waar (soms) snelheid op staat. Dan zitten er vaak ook camera's in die op snelheid controleren, van voren uiteraard.

GODVERDOMMEE!!!1 ik heb de auto nog geen 2 dagen en nou hebben ze al ingebroken!1 slot aan bijrijderdeur kapot, en gaat nu makkelijk open met gewone schroevendraaier.
gelukkig heeft de auto de onderbreker, zonder plug start de auto niet, maar onderbreker is kapot geknipt en de auto startte nog niet. dus gelukkig is de auto niet weg.

vuile tyfuss hondenn!! de auto start nu wel maar de onderbreker is kapot.

nu moet ik de auto de hele nacht in de gaten houden dan maandag is bellen voor een nieuwe slot. onderbreker moet ik ook nog laten maken