This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #89

Echt een onwijs mooie bak, ik merk dat ik het iedere keer niet kan laten om te kijken als ik een nieuw model tegenkom

Om in de Audi S3 stemming te blijven.

Jammer dat m'n Brembo's niet passen Wil deze wielen hoogglans zwart maken. Had wel mooi gestaan met een dikke klauw erachter.

Deze velgen zijn 17inch 5x100 en ET32 dacht ik uit m'n hoofd. Voor zitten ze al gelijk aan de wielkast :+

Mn golf heeft een sterretje in t raam, iemand do's of dont's kwa reparatie ? Weet niet of ik die cxp3 hars oid reclame moet steunen :+

ben gewoon WA verzekerd

Kijken of je iemad kent in ie branche.. Let wel op dat er altijd kans is op scheuren van t raam.. En da is kut het is simpel werk als je t kent en de spullen hebt

Mn golf heeft een sterretje in t raam, iemand do's of dont's kwa reparatie ? Weet niet of ik die cxp3 hars oid reclame moet steunen :+

ben gewoon WA verzekerd
Nooit repareren, als het toch wel zou scheuren scheurt het bij de reparatie en in het geval het bij reparatie niet scheurt blijft het met dagelijks verkeer ook heel zonder de reparatie