Show je eigen auto #89

Grande Punto T-jet

Het klinkt inderdaad als een veer die onder spanning wegschiet over iets anders heen. Zal wel weer een duur geintje worden. Gooi 'm morgen wel weer af bij de garage en zie 't wel. Tnx:)

@ misha hoe was het op assen?

het weer was echt om te janken.. tot 11 uur s'morgens natte sneeuw en dus ook koud..

tijdens training in de 3e bocht begint de auto te glijden en raakt daarna de vangrail .. burmpert kapot.. maar alles werd snel hersteld door het team.
kwalificatie ging best aardig.. 2.00 gereden geloof ik.. helaas moest Misha in een bocht remmen voor een langzamere rijder en schoof daardoor de grindbak in. Linksvoor ophanging kapot (wat precies weet ik niet)..

Ik heb er wel een aantal foto's van :) komen vanavond ergens wel voorbij

@ philip, + onderstel is 2cm breder bij mijn weten, wat voor schijven zijn het eigenlijk?

Het zijn 305mm diameter schijven. Ze komen na mijn weten van een Seat Ibiza Cupra uit 2000 af. Steek 4x100 waar 5x100 bij ingeboord is.

Heb de set al weer te koop gezet. Als ik het geld er weer voor kan beuren doe ik het weg. Anders het onderstel maar ombouwen naar een normale vr6 :+

Grande Punto T-jet

Het klinkt inderdaad als een veer die onder spanning wegschiet over iets anders heen. Zal wel weer een duur geintje worden. Gooi 'm morgen wel weer af bij de garage en zie 't wel. Tnx:)

is die bonk 1x bij he sturen ?
heb op het begin met die audi meteen een gebroken veer gehad toen voor maar dat was echt een kloenk dat hoorde je echt dat het de veer was.
maar laatste tijd (allang :P) had ik ook last van een tik/bonk bij het sturen maakte niet uit hoe ver je stuurde ofzo maar er kwam ook maar 1 bonk.
is die een paar x voorij de garage geweest. heletijd ging het niet weg.
1x hadden ze wel iets voor in de veerpoot gesmeerd ofzo toen is het wel even weg/minder geweest maar het bleef er zitten.
bij mij hadden ze homokineet veerpootlager stuurkogel enz al vervangen maar het zat er nog steeds.
weet ook niet wat het geweest is nou want audi is zo weggegaan met tik.

op de route du soleil :7

5kf2hz.jpg

is die bonk 1x bij he sturen ?
heb op het begin met die audi meteen een gebroken veer gehad toen voor maar dat was echt een kloenk dat hoorde je echt dat het de veer was.
maar laatste tijd (allang :P) had ik ook last van een tik/bonk bij het sturen maakte niet uit hoe ver je stuurde ofzo maar er kwam ook maar 1 bonk.
is die een paar x voorij de garage geweest. heletijd ging het niet weg.
1x hadden ze wel iets voor in de veerpoot gesmeerd ofzo toen is het wel even weg/minder geweest maar het bleef er zitten.
bij mij hadden ze homokineet veerpootlager stuurkogel enz al vervangen maar het zat er nog steeds.
weet ook niet wat het geweest is nou want audi is zo weggegaan met tik.

Nee, het is bij elke halve draai zegmaar dat die bonkt, hoe langzamer ik rijd, hoe harder het klinkt. Ook voel je het lichtjes in het stuur zelf. Nu is dat hele zooitje wel uit elkaar geweest bij de vorige reparatie, dus ik ga die toko even bellen met t verhaal en of hun misschien iets kunnen herleiden en hier iets aan kunnen doen:)

Rijd imo best fijn, alleen hoop gezeik mee met die dsg bakken. Weet niet of er al veel is veranderd, maar was blij toen ik van mijne af was...

Back