Oke, jij raad em niet aan dus. Dat is ook wel iets waar ik een beetje mee twijfel, dat het echt een mindere auto is dan een VW. Maar een phase 2 of 3, is van binnen enzo toch ook al een stuk mooier dan een phase 1.
Maar wat is er volgens jou precies mis met het weggedrag dan? En waarom zou je niet snel weer eentje kopen?
of een mooie rvs freeflow pijp.. Kost waarschijnlijk net zoveel als orgineel
Nou, ik heb vanmorgen in een zwarte phase 2 gereden, en ik vond het toch wel geweldig rijden. Totaal geen last van trekken aan het stuur tijdens optrekken, en ik heb op boerenweggetjes gereden. Hij was goed snel, mooie auto, onderin ook mooi lui mee te rijden, en we hebben hem dus gekocht. Ik ben blij, maandag ophalen.
Die auto van Lieuwe vind ik ook geweldig, maar ik wil niet in zo'n zware auto rijden, als ik het goed heb, weegt een S3 1350 kg, tegenover 1010 kg voor de Clio. Dat verschil is dus hetzelfde als continu 3 hele stevige kerels bij je in de auto hebben.
Thanks, moeten nog wel een paar dingetjes aan gebeuren op den duur, zo zijn de koplampen dof, de bestuurdersstoel is wat versleten, en er zit een dikke Sebring onder met pijp links en rechts wat er niet uit ziet. De koplampen zijn hopelijk nog te polijsten, de stoel laten we eerst zo (misschien eens een paar echte kuipen erin :W), en de uitlaat gaat er snel onderweg, daar komt gewoon weer een originele voor in de plaats.