@Xander: Dat de auto onderin gewoon lekker lui rijdt, vind ik wel prettig, kan je er ook gewoon normaal mee rijden. Als ik met de G40 over een hobbeltje kwam, kwam er gelijk zo'n straal gas bij, en een stukje acceleratie.
Foto van de uitlaten/acherkant:
http://i.marktplaats.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/$T2eC16J,!w0E9szN((cJBRPY-7IkBQ~~60_85.JPG
Ik vind het 3x niks. Op de foto niet te zien, maar hij hangt ook nog een beetje scheef. Misschien kan ik het stuk naar rechts er ook wel afslijpen, en dan alleen het eindstuk links houden, maar dan moet ik er iets beter naar kijken.
Mooi "sport" plaatje van de ActionDie uitlaat kan echt niet idd.
Iemand trouwens nog naar Assen geweest vandaag? Ben wel benieuwd hoe het Misha is vergaan.
Sport plaatje is standaard, en dat blijft er ook gewoon op. RS staat voor Renault Sport, dus dat kan inderdaad door elkaar gebruikt worden.
Denk dat ik inderdaad gewoon deze uitlaat ga aanpassen, omdat het wel een goede Sebring is, ook geen herriepijp, en met enkele pijp zal het gewoon een stuk netter staan, en het is de goedkoopste oplossing.
Die stoelen hierboven, oef!! :W
Philip, vr6+ onderstel is naar mijn weten alleen 4cm bredere draagarmen. Fusees zijn voor zover ik weet hetzelfde.
Iemand trouwens nog naar Assen geweest vandaag? Ben wel benieuwd hoe het Misha is vergaan.