This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #89

Nogmaals bedankt voor de complimenten, ben er echt heel blij mee, morgenmiddag ophalen, kan niet wachten.

@Lieuwe: Dat gaat ook vast wel een keer gebeuren met deze auto. :W

@Xander: Dat de auto onderin gewoon lekker lui rijdt, vind ik wel prettig, kan je er ook gewoon normaal mee rijden. Als ik met de G40 over een hobbeltje kwam, kwam er gelijk zo'n straal gas bij, en een stukje acceleratie.

Foto van de uitlaten/acherkant:



Ik vind het 3x niks. Op de foto niet te zien, maar hij hangt ook nog een beetje scheef. Misschien kan ik het stuk naar rechts er ook wel afslijpen, en dan alleen het eindstuk links houden, maar dan moet ik er iets beter naar kijken.
 
Dat "sport" staat er normaal ook op, is niet van de action . Mja typeplaatjes en allerlei andere letters aan de achterkant altijd eraf halen mits mogelijk zonder te hoeven bijwerken. Ik vind dat altijd zo lelijk.

Moet het bij de peugeot ook nog doen, dus mag eigenlijk niks zeggen .
 
Pijp eraf slijpen, debadgen en dan kan je voorlopig weer vooruit. Denk dat t al een stuk netter staat met 1 demper.
 
Vandaag ff bezig geweest met m'n remmen monteren.



Past dus weer eens niet :+
Ik heb een Golf vr6+ onderstel eronder zitten, en het heeft gezeten op een Golf2 vr6 met een Golf3 vr6 onderstel uit '92
Zou niet weten of dit verschillende fusee's zijn. Moet ik dus maar weer ff gaan uitzoeken.
 
@Xander: Dat de auto onderin gewoon lekker lui rijdt, vind ik wel prettig, kan je er ook gewoon normaal mee rijden. Als ik met de G40 over een hobbeltje kwam, kwam er gelijk zo'n straal gas bij, en een stukje acceleratie.

Absoluut. Dat tamme gedrag bij rustig rijden gaf bij mij in ieder geval vaak leuke reacties van de bijrijders zodra ik op de invoegstrook zat en gas gaf. De voorkant van de phase 1 ziet er nog redelijk agressief uit, maar mensen verwachten het niet als het eerst tam boodschappenauto rijgedrag heeft. Dat maakt het dan ook wel weer leuk.


Dit vind ik ook niets. De eindstukjes zien er netjes uit, maar hij lijkt te laag en te ver naar achteren te hangen. Om twee pijpen netjes te laten lijken heb je denk ik al snel een subtiele diffuser nodig. Voor zover ik weet zijn Sebring pijpen van goede kwaliteit? Het zou dan zonde zijn om er een goedkoop ding onder te knopen. Misschien kan je een diffuser laten werken bij de stijl van de auto. Alhoewel ik het bij een phase 1 toch wat meer vind passen (denk ik). Ze zullen dan wel wat hoger gemonteerd moeten worden.

Misschien kan je hier wat mee voor ideeën.




Paar stoeltjes erin. :W


Edit: Ik zie net dat de Clio 182 2004 standaard twee pijpen had.




Mooi "sport" plaatje van de Action Die uitlaat kan echt niet idd.

Dat is standaard. Heb het trouwens nooit helemaal begrepen. Ik noemde het een sport, maar een liefhebber heeft mij ooit eens verteld dat het de RS was. Volgens mij wordt dat door elkaar gebruikt ofzo.
 
Last edited:
Sport plaatje is standaard, en dat blijft er ook gewoon op. RS staat voor Renault Sport, dus dat kan inderdaad door elkaar gebruikt worden.
Denk dat ik inderdaad gewoon deze uitlaat ga aanpassen, omdat het wel een goede Sebring is, ook geen herriepijp, en met enkele pijp zal het gewoon een stuk netter staan, en het is de goedkoopste oplossing.
Die stoelen hierboven, oef!! :W
 
Iemand trouwens nog naar Assen geweest vandaag? Ben wel benieuwd hoe het Misha is vergaan.


Wat gestunt op onze plek achter de noordlus tribune. Ff bij t driften gekeken en natuurlijk in de TThal rond gehangen (Zero grafity expo)
 

Gewoon dichter bij elkaar plaatsen. Netjes twee ovale gaten uit je bumper halen en het "diffuser deel" met mat zwart folie beplakken zoals hieronder. Kan hij best hebben. Misschien hangt hij gewoon zo laag omdat ze niet wilde zagen in de bumper.

 
Philip, vr6+ onderstel is naar mijn weten alleen 4cm bredere draagarmen. Fusees zijn voor zover ik weet hetzelfde.

VR6 Plus onderstel is wel breder ja! Maar ik zit dan ook weer met de aandrijfassen en stuurstangen die dan korter moeten zijn.

Mooi balen dat ik zo'n klote plus onderstel heb
 
Zit er geen verschil tussen de 280 en 288 mm fusees? Beide van een VR6 (geen idee wat een VR6 + is).
 
Op FB gezien dat z'n voorbumpert het niet leuk vond dat hij even een stuk grindbak meepakte. Verder weet ik niet veel dus dat laat ik aan Mischa over.
 
Trouwens,

Als ik stuur bonkt er iets, alsof er iets onder spanning staat en dan los schiet zegmaar en dit is bij elke kwartslag/halve slag. Iemand die dit herkent/weet wat dit kan zijn.

Word ondertussen schijtziek van die auto...