Jesse, hoe is het afgelopen met je kever mbt de hemelbekleding?
Ben ik ook benieuwd naar
Nice Misha!
Wat weegt je auto eigelijk?
voor deze aanpassing woog hij iets van 1100 kg dacht ik ?
en hoorde dat deze aanpassingen al snel een 30 kg zouden schelen..
Thanks.
1170 met drie kwart tank.
Even een cross-post update van andere forums voor de geinteresseerden:
Hoi, kennen jullie mij nog?
Ik ben die jongen van die witte Jeroentje Impreza...
Lang niks van me laten horen, maar zoals sommigen van jullie weten komt dit omdat ik momenteel in Moskou zit.
Mijn stage hier heb ik inmiddels succesvol afgerond en nu heb ik eindelijk tijd om me op de lokale arbeidsmarkt te richten, waarover later meer.
Maar nu back On Topic. Zoals de laatse update het liet weten heeft Jeroen EINDELIJK de TSSFAB subframe kit ontvangen en werd deze afgelopen week gemonteerd, maar zelfs de "op maat gemaakte kit" moest "op maat gemaakt worden". Dus werd er een en ander geslepen en custom motorsteunen gemaakt.
Ook de achterkant werd aangepast en was Mark van EMS zo lief om een dikkere swaybar op te sturen.
Voor alle haters:
vs
Uiteraard worden er nog betere pics gemaakt en gepost.
De winst? Een hele hoop geometriecorrectie en daarnaast volgens de verkooppraat ong 30kg gewichtsbesparing, maar Jeroen zegt dat dit discutabel is. Zo wel, dan zitten we nu op 1140 kg met 30 liter brandstof, niet verkeerd met de 705 peekaas.
"Oud spul" (1 wedstrijd oud) is dus daarom te koop waaronder
Ook hopen we nog enkele aerodynamische aanpassingen te kunnen doen, hier alvast een voorproefje:
Wat nu? Aanvankelijk was het wellicht de planning om voor mij nog voor TA naar NL te komen voor testritjes tijdens een trackday, dit is nu echter van de baan door mijn huidige verplichtingen.
Is het erg? Deels. De eerste wedstrijd zal op Assen worden verreden waar ik 1000km ervaring heb door mijn racecursus tegenover zo goed als geen op CPZ. Dus hopelijk haal ik daar mijn voordeel uit