This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #89

Mee eens, maar ik bedoelde dat er slechts weinig mensen zijn die zich dit kunnen veroorloven

;(

Zo heel bijzonder is hij niet hoor
Het verlangen is vaak leuker dan het hebben.. vind ik dan altijd haha

Dit weekend ga ik nog wel naar VW-speed midwintermeeting, meer mensen die gaan?

Zo heel bijzonder is hij niet hoor
Het verlangen is vaak leuker dan het hebben.. vind ik dan altijd haha

Dit weekend ga ik nog wel naar VW-speed midwintermeeting, meer mensen die gaan?

Ik wilde gaan maar m'n golf is niet klaar helaas. Eerst zorgen dat m'n vader een nieuw plaatdeel rondom de tankdop heeft ongelijmd en dan langzaam alles weer netjes maken. Ik denk dat W'see de eerste meet wordt.

Tevens een kleine update gekregen van RS-velgen.

Morgen de klinken ophalen die ik dus heb laten polijsten

Netjes! Worthersee wil ik ook een keer meemaken, mijn broer is 2 jaar terug er heen geweest.
Bier zuipen op een terrasje, en alleen maar dikke machines wat langs komen blazen

Gisteren Mansory bodykit op een DB9 gemonteerd, subtiel, alleen zonde van de "dagrijverlichting" in de voorbumper ;(

Kan men zelf niet meer polijsten
Volgens mij heb ik bij die knakker eens een setje rs wielen laten klaar maken, wat helaas niet helemaal wens was
Waar zat hij ook alweer?

Voor het eerst sinds 3,5 jaar dat m'n auto n vlokje sneeuw ziet

Op stallingswielen (semi slicks)

Wel m'n andere kar naar de stallig gebracht verleden week, eerst huusje af dan ermee verder.

Kan men zelf niet meer polijsten
Volgens mij heb ik bij die knakker eens een setje rs wielen laten klaar maken, wat helaas niet helemaal wens was
Waar zat hij ook alweer?

Ik had er gewoon geen zin in om zf te doen haha.
Maar hij zit in Boxmeer. Op het volksforum issue bekend als sixpack

Ik heb die Porsche klinkjes nog nooit echt begrepen. Ten eerste is het een VW, en geen Porsche, ten tweede betaal je je er helemaal scheel voor, terwijl je normale klinkjes voor 15 Euro ofzo hebt, die exact hetzelfde zijn, op het Porsche logo na.

Mja, om daar nou 150 euro extra voor neer te leggen vind ik een beetje over the top. Ieder z'n ding natuurlijk..