Hehe, mijn pa heeft een "crisis" sinds hij longkanker heeft gehad [en 1/3e long mist] (nu ~7 jaar geleden). Sinds dien een S2000 gekocht, en nu sinds dik 2 jaar een R8. Financieel zijn de mogelijkheden, dus waarom wachten tot je 80 bent om dit soort speelgoed te rijden, inplaats van nu eind 50 / begin 60 als je het ook nog daadwerkelijk nog wat aan hebt.....
Vanaf maandag 4 maart zal het trajectcontrolesysteem langs de A4 tussen Leiden en Leidschendam in werking treden.
Het systeem wordt in beide richtingen operationeel op een wegvak waar de maximumsnelheid 100 kilometer per uur is. Het systeem meet de snelheid tussen hectometerpaal 38,0 en 42,0.
Eerder verschenen berichten in de media dat de trajectcontrole pas eind van dit jaar operationeel zou worden, maar die informatie was niet afkomstig van het Landelijk Parket Team Verkeer.
Zo heel bijzonder is hij niet hoor
Het verlangen is vaak leuker dan het hebben.. vind ik dan altijd haha
Dit weekend ga ik nog wel naar VW-speed midwintermeeting, meer mensen die gaan?
Ik wilde gaan maar m'n golf is niet klaar helaas. Eerst zorgen dat m'n vader een nieuw plaatdeel rondom de tankdop heeft ongelijmd en dan langzaam alles weer netjes maken. Ik denk dat W'see de eerste meet wordt.
Tevens een kleine update gekregen van RS-velgen.
Morgen de klinken ophalen die ik dus heb laten polijsten
Kan men zelf niet meer polijsten
Volgens mij heb ik bij die knakker eens een setje rs wielen laten klaar maken, wat helaas niet helemaal wens was
Waar zat hij ook alweer?