Show je eigen auto #89

ty all :)

Gaaf ding! Kost dat nou ex-BPM? €14-18k ?

Heb er minder voor betaald... Wel gunstig gekocht, vorige eigenaar kwam net terug uit t leger, moest nog wat aflossen en wou dezelfde dag graag een Golf 5 R32 ophalen, dus mocht die voor een scherp prijsje weg:)
 
Lol, had ergens een offerte aangevraagd om van m'n Recaro stoel de stof en het schuim van de zitting te vervangen. Krijg ik vandaag een mailtje terug, €450,- ex. btw voor 1 zitting 8P8P

Gelukkig nu een bedrijf gevonden die 't voor €185,- doet :p
 
Lol, had ergens een offerte aangevraagd om van m'n Recaro stoel de stof en het schuim van de zitting te vervangen. Krijg ik vandaag een mailtje terug, €450,- ex. btw voor 1 zitting 8P8P

Gelukkig nu een bedrijf gevonden die 't voor €185,- doet :p


Gast in Zelhem zeker, die vraagt voor alles extreme prijzen.
 
Met nieuwe stof? Destijds kreeg ik een prijsopgave voor enkel een nieuw stofje over m'n Recaro stoelen (standaard vw stof) van €1200,-?!
 
Haha klopt :#

661BB60B-6D11-4934-9571-E66758881F8C-16154-00000C99330F2FAF.jpg
 
Lijkt het wel op. Ik heb ook weleens offertes gehad voor een MK2 interieur, bekleden met MK6 stof inclusief deurpanelen. Minimaal 2k :D
 
Maandag breng ik m'n stoel weg voor reparatie :)

Ff wat anders. Ik heb in november bij een webshop wat voor m'n auto besteld, maar toen is m'n ideal betaling niet goed gegaan waardoor het geld niet over was gemaakt, maar ik heb m'n bestelling wel binnen gekregen. Nu kreeg ik net dus een bericht op m'n voicemail of ik dat geld nog over wil maken. Moet ik nou gewoon betalen of wat? Want het is hun fout eigenlijk.
 
Lijkt me wel toch...

Maand na aankoop m'n kat verrot, geen garantie (sowieso) en geen merkdealer dus geen poot om op te staan, dan woensdag a.s. de kat maar leeg laten halen en chippen :)
 
Back
Top