Show je eigen auto #89

Maandag breng ik m'n stoel weg voor reparatie :)

Ff wat anders. Ik heb in november bij een webshop wat voor m'n auto besteld, maar toen is m'n ideal betaling niet goed gegaan waardoor het geld niet over was gemaakt, maar ik heb m'n bestelling wel binnen gekregen. Nu kreeg ik net dus een bericht op m'n voicemail of ik dat geld nog over wil maken. Moet ik nou gewoon betalen of wat? Want het is hun fout eigenlijk.

Je moet jezelf afvragen of zij er iets aan kunnen doen dat iDeal niet goed werkt ;) Dan heb je al vrij vlot het antwoord of je het moet overmaken ja/nee.

ontopic: Maandag de A3 ophalen :W
 
Ff wat anders. Ik heb in november bij een webshop wat voor m'n auto besteld, maar toen is m'n ideal betaling niet goed gegaan waardoor het geld niet over was gemaakt, maar ik heb m'n bestelling wel binnen gekregen. Nu kreeg ik net dus een bericht op m'n voicemail of ik dat geld nog over wil maken. Moet ik nou gewoon betalen of wat? Want het is hun fout eigenlijk.


Kom op man, wat een vraag. Als je jezelf in de spiegel aan wil kunnen kijken, betaal je.
 
haha ja idd.
Iemand ervaring hoe deze stoelen zitten?
2hmecub.jpg
 
Je moet jezelf afvragen of zij er iets aan kunnen doen dat iDeal niet goed werkt ;) Dan heb je al vrij vlot het antwoord of je het moet overmaken ja/nee.

ontopic: Maandag de A3 ophalen :W

Kom op man, wat een vraag. Als je jezelf in de spiegel aan wil kunnen kijken, betaal je.

Mee eens. Maar ik heb toendertijd meteen al tegen hun gezegd dat de betaling mislukt was, maar er werd mij verteld dat het gewoon was overgemaakt. Anyway, heb nu betaald.
 
Als ze er niet op terug waren gekomen, zou ik niet hebben betaald. Ben geen heilige ofzo...

Als ze erop terugkomen moet je gewoon dokken natuurlijk :)
 
Zo sinds 2 weken eigenaar van een renault twingo :p
Iets heel anders als de audi dus wel ff wennen maargoed.
Inmiddels als weer bijna 600km op de teller.
ik moest gewoon wat goedkopers en zuinigers doordat ik sinds dit jaar best wel wat km's ben gaan maken.
Wou geen geld meer in de audi steken en er zaten wel een paar dingen aan te komen die tik zat er nog in en distributie en er zat een piep in links voor.
Heb de audi ingeruild op orginele velgen dus die moest ik toen nog wisselen.
Opgekrikt kon in de velg gewoon bewegen (ja de velg zat wel gewoon vast :p )
Dus denk dat lager verrot was of er half uitlag.

zo een:
renault-twingo-1-2-16v-75pk-eco2-collection-nieuw-2000-korting-4705493-1_zpsf27b40e4.jpg
 
In comfort zeker ja :D

S8 had maar 375pk ik weet niet wat het is met audi's maar ze halen zo vaak hun PKs niet.
Vooral de S8 V10.

Deze zit bijna aan de 500pk.
 
Back
Top