Show je eigen auto #89

Nee, aan bestuurderszijde..

bij de S ook last van gehad. en lees je ook best veel dingen over.
kwam alleen omhoog waar mijn hak stond bij het gaspedaal.
stukje vloerbedeking losgehaald maar was helemaal nat bij de bestuurder. (krijg je niet weg met ff verwarming)
lag bij mij waarschijnlijk aan een rubber rond een kabel die in je goot onder je voorraam zit en daarlangs druipt het naar binnen.(kan zo ff niet vinden hoe die heet)
 
2468llz.jpg
 
Uurtje zitten boren en dremelen. Moet idd ook nog een stukje zakken, maar was er wel weer even klaar mee :D Bovendien staat de achterbak ook nog helemaal vol met pils.. komt wel :D Grootste werk is gedaan..

Had geen speciaal gereedschap, maar de voorkant ging sneller dan de achterkant :S
 
Last edited:
Wat is het resultaat als een M12 boutje na 30 jaar afscheid neemt van de auto ?
Zoiets dus:
Diffopdegrond1.JPG


Klonk best apart, het reed alleen wat irritant, had geen zin om op de anwb te wachten (en ja, dr zitten slijtsporen aan de onderkant van het diff)
 
Ik ben ook maar eens aan een project begonnen.
Met een maatje een origineel nederlandse golf 1 GTI gekocht.
Hij heeft de nodige aandacht nodig, leuk tijdsverdrijf tijdens de 'winter' maanden.
 
Zit zo'n diff maar met 1 M12 bout vast? x| dat lijkt me ook niet erg veel ofzo
Hij zit met 4 bouten aan de achteras en 1 bout (via een rubber) aan de koets.
Aangezien 1 bout al een paar keer het gewicht van de auto kan hebben (qua treksterkte iig) zal het wel goed komen :p De bout was gewoon los getrild.
 
Inderdaad snel en voor een nette prijs aan iemand waar ik al heel veel zaken mee heb gedaan. Heb al een nieuw project ja en al gekocht ook. Een Zip SP 98 voor de Carbagerun :D En ga verder met de scooterspecial sprinter.
 
Back
Top