Show je eigen auto #89

Gvd, auto is kletsnat achter de bijrijdersstoel.. Last van de bekende lekkage :| Binnenkort alle deuren afkitten dus...

Maat van me had het een jaar geleden, en nu weer hetzelfde liedje.
Vorig jaar de rubbers vervangen, nu komt het schijnbaar via een andere manier naar binnen. Bij de garage zeiden ze dat het water via je raam in je deur loopt en dan weer via een speaker of bedrading naar binnen.
 
Rubbers vervangen alleen heb je niks aan. Lijkt me sterk dat het via de bekabeling gaat... Internet staat er vol mee, ze hebben er bijna allemaal last van.
 
Bij die van mij komt het achter het dashboard langs. Is gekomen nadat ik hem (voor het eerst!!) door de wasstraat heb gehaald. Volgens mij komt het langs zo'n lijstje wat langs de voorruit zit.
 
Bij die van mij komt het achter het dashboard langs. Is gekomen nadat ik hem (voor het eerst!!) door de wasstraat heb gehaald. Volgens mij komt het langs zo'n lijstje wat langs de voorruit zit.

weet niet wat voor auto je hebt, maar als je een auto hebt met het interieur filter onder de parafan kan het ook via daar naar binnen komen. maat van mij had dat laatst ook met zn a3 na een flinke hoos bui. Zou als ik jou was ff controleren of dat allemaal wel goed zit daar.
 
weet niet wat voor auto je hebt, maar als je een auto hebt met het interieur filter onder de parafan kan het ook via daar naar binnen komen. maat van mij had dat laatst ook met zn a3 na een flinke hoos bui. Zou als ik jou was ff controleren of dat allemaal wel goed zit daar.

Interieurfilter zit aan de passagierskant, maar toch bedankt voor de tip. Ik ga dit weekend de boel eens loshalen en dichtpurren :P
 
Er staan genoeg schuren en garages in deze wereld vol troep die nooit meer wordt gebruikt, zelf ruim ik dat soort zooi altijd vrij resoluut op...

Om jaren daarna weer vrolijk 16*13 rollers voor een Peugeot-vario te kopen, terwijl ik wel 100 rolletjes had liggen uit m'n Pia-tjoening tijd :| Zelfde geldt voor trekveren, bougies, sproeiers enzovoorts :D
 
Back
Top