Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
Ik heb zelf een B5 ('01 Avant) gehad, en weet zodoende dat ik echt nog NOOIT een B5 zonder meegespoten deurgrepen heb gezien, net als de eerste A3 bijvoorbeeld... Of je nu vierkante (prefacelift) of afgeronde (facelift) handgrepen hebt, ze zijn altijd meegespoten... Check dit, meer basic wordt het niet:

96audia4.jpg

Ik heb het wel vaker gezien. Heb ook gewoon alles electrisch/climate control enz. Dus zal niet aan de uitvoering liggen. jij post ook een US model, mischien dat dt het is. Who knows...
 
Thanx:) als deze banden af zijn laat k de velgen mss zwart spuiten, en dan 'normaal' rubber eromheen, mits t hier voor een normale prijs te krijgen is. Zo niet gaan ze eronder vandaan en schroef ik de ori 15 inch er weer onder, ook in t zwart denk ik zo :)
 
Tijd afwezig geweest. Nu ik klaar ben met het verbouwen van mijn huis moest er een nieuw project komen waar ik mee bezig kan zijn. Rij nu in een Peugeot 407. Deze gaat de deur uit. Heb van de week deze auto gekocht voor 1000 euro. Zit alleen een tik in het blok. Dus ik ga het blok helemaal uit elkaar halen en opnieuw monteren.

296494_221597174634806_1079381924_n.jpg

564035_221597234634800_109373691_n.jpg
 
Tijd afwezig geweest. Nu ik klaar ben met het verbouwen van mijn huis moest er een nieuw project komen waar ik mee bezig kan zijn. Rij nu in een Peugeot 407. Deze gaat de deur uit. Heb van de week deze auto gekocht voor 1000 euro. Zit alleen een tik in het blok. Dus ik ga het blok helemaal uit elkaar halen en opnieuw monteren.

View attachment 31676
View attachment 31677

Dat is best een koopje, alleen die STI achterlichten zijn al zo'n 250 euro waard. :p
 
helaas mag geen motor wissel doen eerst maar zorgen dat ik er in kan zitten zonder door de bodem te zakken, en in de flank rijden mag niet alleen elkaar om duwen is toegestaan:) wel verdomd snel z'n ding. iemand nog toevallig aantal velgen ligggen van een mini??
 
Hey Erwin, ja ik leef nog ;) Wat komt er voor de golf terug dan? Kon de auto voor 1000 euro ook niet laten staan. Was van een collega van mij. Hij had al boden op marktplaats gehad van 2000 terwijl die er pas 3 dagen op stond.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top