This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
Heb een setje m-tec schijven gevonden voor voor (325mm) voor 200,- Veel goedkoper ga ik ze niet vinden denk ik.
Maar ik ken het merk niet, schijnt een fabriek uit Ierland te zijn, maar ik kan er vrij weinig over vinden. Alleen dat een dude op een alfaforum ze gemonteerd had, maar that's it..

Dus als iemand me meer kan vertellen, heel graag!

Wat voor auto/type/motor/bouwjaar?

Als ik het goed herinner had je een e46 330 coupe?
Bosch 0 986 478 012, 325mm, 25mm dik, 5 gaats, geventileerd incl. btw €63,80 per schijf

en het kan dus nog goedkoper: http://www.mister-auto.nl/fl/remschijven-vooras/bosch-0-986-478-012_g900007_a0300!986!478!012.html

Nog een setje blokken er bij van Bosch en je bent €136,- kwijt voor schijven en blokken voor

Last edited:
Thanks!

Iemand een goed adresje voor ramen tinten? En wat is een reële prijs hier voor?

www.stickerbomber.nl
Hij zit alleen wel hier in het zuiden. (regio Breda)
Hij heeft mijn e46 coupe ook gedaan. Zit er superstrak op tegen een strakke prijs. Geen blaasjes, vouwen of wat dan ook
Geloof dat ik toendertijd iets van 150 betaald heb voor 4 zijruiten en een achterruit. Maar pin me er niet op vast..

Thanks, ik zit regelmatig in het zuiden voor werk. Ga belletje geven

Met de 7 gaat het goed. Dit interieur gekocht (in het zwart) en gaat er met een paar weken in. Ook volle armsteun én nutteloze lederen schrijfmap achterin. Wordt wat werk om massage functie aan de praat te krijgen maar ik heb een technisch mannetje die mee kijkt

Qua zomer velgen ga ik toch denk ik voor styling 95 (19 inch breedset). Meningen?

Die dingen hebben insane veel opties; heb nog geen auto gezien die echt alles heeft. Mist sowieso de klaptafels? Maar ziet er tof uit, meer pics?

die 7 series zijn echt belachelijk vet! Helaas zijn de vaste lasten ook belachelijk duur
@ opzorp, zeg ff dat je bij hem terecht komt via mij (niels v/d ghostrunner) dan weet ie wel genoeg. Krijg je mss nog wat korting

Ik wilde die styling 95 eerst onder mijn e46 hebben, maar dat ging niet passen zonder aan de wielkasten te komen. Ik vind het echt hele nette velgen

Zo net terug uit amsterdam, hele weekend finale nl drifts. Pfff genoeg herrie weer om de oren gehad 8)

Ook nog ff gelult met een gast(grijze r33 gtst) die ook mee was met die streetgasm challence, die kende frank,lars,marco,jeroen ook wel..

Ah, dat hoorde ik dus van m'n balkon (woon vlakbij de Arena)

Status
Not open for further replies.