Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 10 November 2012 #862 Wel mooi.. Cupra R / V6 stuur niet te vinden? Titus said: ;( Click to expand... Maar wel een mooie bak hoor :!
Wel mooi.. Cupra R / V6 stuur niet te vinden? Titus said: ;( Click to expand... Maar wel een mooie bak hoor :!
Maykel 600RR 11 November 2012 #867 Zo net terug uit amsterdam, hele weekend finale nl drifts. Pfff genoeg herrie weer om de oren gehad 8) Ook nog ff gelult met een gast(grijze r33 gtst) die ook mee was met die streetgasm challence, die kende frank,lars,marco,jeroen ook wel..
Zo net terug uit amsterdam, hele weekend finale nl drifts. Pfff genoeg herrie weer om de oren gehad 8) Ook nog ff gelult met een gast(grijze r33 gtst) die ook mee was met die streetgasm challence, die kende frank,lars,marco,jeroen ook wel..
Maykel 600RR 11 November 2012 #868 Erwin, ik vind je stuur er niet uitzien met die seat luchtpuut. Beter orgineel doen en dan alleen t logo vervangen voor een seat logo...
Erwin, ik vind je stuur er niet uitzien met die seat luchtpuut. Beter orgineel doen en dan alleen t logo vervangen voor een seat logo...
JohnnyP Vuurvos member 11 November 2012 #870 zou er ook geen last van hebben... anders R logo swappen voor een fr ofzo, lijkt me ook niet zo moeilijk..
zou er ook geen last van hebben... anders R logo swappen voor een fr ofzo, lijkt me ook niet zo moeilijk..
InIMoeK DCA GODZUKI 11 November 2012 #871 aad said: Wat was er te doen op zandvoort Ro? Vrijrijden ofzo? Click to expand... Vrijwaterfietsen ja
aad said: Wat was er te doen op zandvoort Ro? Vrijrijden ofzo? Click to expand... Vrijwaterfietsen ja
InIMoeK DCA GODZUKI 12 November 2012 #873 Naja er lagen geen plassen.. Maar er gingen zoveel lui achterstevoren. Lekker van de lijnen af waar het nog natter is. Maar verder was het wel leuk
Naja er lagen geen plassen.. Maar er gingen zoveel lui achterstevoren. Lekker van de lijnen af waar het nog natter is. Maar verder was het wel leuk
suffie Well-Known Member 12 November 2012 #874 Haha op zich had ik wel lekker kunnen oefenen met driften. Maar mijn banden zijn aan de binnenkant finaal naar de klote haha. Beetje veel camber en elke dag tig rotondes rond is niet goed voor de bandjes haha.
Haha op zich had ik wel lekker kunnen oefenen met driften. Maar mijn banden zijn aan de binnenkant finaal naar de klote haha. Beetje veel camber en elke dag tig rotondes rond is niet goed voor de bandjes haha.