Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
Aan wat voor werk zit je te denken? Ik stuur je een PM als dat OK is mbt Moskou, ik zit daar als alles goed gaat begin 2013. Klinkt verder goed man, geniet ze.

net terug van rode 20vt... mooie prijs, wel wat werk aan... maar wil een zilveren (geen zin in onderhoud lak :P)

even nachtje over slapen...

neuken van playboy modellen... heen en weer reizen, dikke auto's/racen/geld... ken er die niet zoveel meemaken hoor...

neuken van playboy modellen... heen en weer reizen, dikke auto's/racen/geld... ken er die niet zoveel meemaken hoor...

Ja man wat doe jij voor werk?

Bovenstaande klopt op geld na, heb momenteel 200 euro op zak en ben dus werkloos :p Nog even twee maandjes uithouden tot ik klaar met studeren ben hier.

Oja en wtf doet je chick dat ze uberhaupt een trainingsauto heeft en dat het dan ook een dikke evo is?

http://forum.scooterforum.net/forum...rummember-29?p=3471865&viewfull=1#post3471865

Ik studeer nu aan Moscow State University Business School. Naast mijn Bachelor en Master opleidingen worden hier ook MBA's gegeven. UvT is partneruniversiteit, zonder overeenkomst moet je 4k€ neertellen per halfjaar. Wordt ook gezien als Rusland's beste en daarmee ook duurste uni.

Kindjes die net 18 worden en meteen met Cayenne komen en mensen zonder eigen auto worden met twee jeeps beveiliging op school gebracht. Natuurlijk zitten er ook normale mensen die net als ik met ov reizen, maar toch bijzonder om te noemen.

Vorige week gingen twee studenten met elkaar trouwen (vrij normaal hier op een jonge leeftijd). Hun ouders hebben Ritz-Carlton afgehuurd en iedere uitgenodigde door een limo laten ophalen. Daarnaast een hoop artiesten laten optreden, waaronder de resten van Boney M.

Absurd voor Nederlandse begrippen, just another day in Moscow voor hier.

Ja z'n tang voor de compressor heb ik ook wel liggen.
Maar moet effe snel snel voor apk een nieuwe ashoes erop.
Vroeger kocht je die deelbare dingen overal maar nu nergens meer te krijgen,
zal ook wel zo z'n redens hebben

Status
Not open for further replies.
Back