Renzoke #Vintage 1986# 4 November 2012 #781 En wordt ook niet vuil als het regend en je als een stofzuiger al het vuil opzuigd met je achterruit ... :henko:
En wordt ook niet vuil als het regend en je als een stofzuiger al het vuil opzuigd met je achterruit ... :henko:
P Pepijn#205 Well-Known Member 4 November 2012 #783 Renzoke said: En wordt ook niet vuil als het regend en je als een stofzuiger al het vuil opzuigd met je achterruit ... :henko: Click to expand... Krijg je alleen maar krassen van joh zo'n ruitenwisser
Renzoke said: En wordt ook niet vuil als het regend en je als een stofzuiger al het vuil opzuigd met je achterruit ... :henko: Click to expand... Krijg je alleen maar krassen van joh zo'n ruitenwisser
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 4 November 2012 #784 Als je flink doorrijdt heb je toch geen last van achteropkomend verkeer, en is een ruitenwisser DUS niet belangrijk 8)
Als je flink doorrijdt heb je toch geen last van achteropkomend verkeer, en is een ruitenwisser DUS niet belangrijk 8)
Rocco. GOLF MK5 TDI - VVT 4 November 2012 #785 InIMoeK said: Haha daar valt geen regen Click to expand... Haha jawel maar gebruik dat ding nooit en ziet r stuk cleaner uit imo
InIMoeK said: Haha daar valt geen regen Click to expand... Haha jawel maar gebruik dat ding nooit en ziet r stuk cleaner uit imo
InIMoeK DCA GODZUKI 4 November 2012 #787 Hmm nee nog te veel dingen die niet lekker zijn. Heb een gescheurde chassis balk gevonden. Dus hij blijft de hele winter binnen denk ik. Ben jiji wel aanwezig?
Hmm nee nog te veel dingen die niet lekker zijn. Heb een gescheurde chassis balk gevonden. Dus hij blijft de hele winter binnen denk ik. Ben jiji wel aanwezig?
suffie Well-Known Member 5 November 2012 #788 Als het droog is wek anders heb ik er niks te zoeken haha
Titus Mooiboii 5 November 2012 #790 Ook andere waggie gekocht, weet ff niet hoe ik hem in normaal formaat moet plaatsen. Last edited by a moderator: 5 November 2012
JohnnyP Vuurvos member 5 November 2012 #791 mooi ding, ik aas ook op een echte... twijfel alleen nog tussen diesel/benzine..
S Sander H. Well-Known Member 5 November 2012 #792 netjes titus! na de winter nog een setje dikke velgen eronder en verder nix aan doen!
Vinnie Well-Known Member 6 November 2012 #798 en dat knalt ook nog is aardig van zn plek af! toffe wagens
Sasjoes Well-Known Member 6 November 2012 #800 Andddd it's goneeee! Nu eventjes in een e46 318ci rondrijden en binnenkort weer wat leuks opzoeken ps. Als iemand interesse heeft in de coupe, mag weg voor 6k. Attachments DSC_0008.jpg 1.2 MB · Views: 171
Andddd it's goneeee! Nu eventjes in een e46 318ci rondrijden en binnenkort weer wat leuks opzoeken ps. Als iemand interesse heeft in de coupe, mag weg voor 6k.