Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
25jaar wegenbelasting betaald is toch genoeg? En die paar duizend kilometer per jaar die IK rij..
Ben benieuwd, schopt iedergeval lekker trammeland in de oldtimer wereld..
IMG_6599.jpg

Hopelijk verdwijnt dit dan snel idd:

mercedes-benz-190-serie-d-wegenbelastingvrije-diesel-4248383-1.jpg

large_319027.jpg

Nog niet eens bij nagedacht... maar dat is zo vervelend nog helemaal niet :)

Die stinkerds die flink geimporteerd hebben en denken de boel te slim af te zijn zijn nu het haasje, opzich een goede zaak.

Wel erg sneu voor de echte oldtimer liefhebbers.

Ben er mee bezig man... Ik heb al binnen: H&R schroefset, ik wacht nog op xxr 522 17x8,5. Komt 195/40/17 om te liggen.
Foto's plaats ik pas als de xxr's er op zitten, want ik heb die bak gekocht met velgen er op waar ik EECHT niet mee gezien wil worden. =D

TSW Venom?:D

Laat ze voor die zuinige troep maar lekker laten betalen. Dat worden er alleen maar meer, dus steeds minder geld in de grote pot....

km rijden was zo gek plan nog niet.

van mij mogen ze net als in andere landen, tolpoorten neer zetten.... alleen is NL daar te klein voor, maar zou mij prima uitkomen..

daar heb ik het niet over, heb het over al die gasten die zich ergeren aan mensen ''turken'' die in belastingvrije auto's rijden...

ik vind het zelf ook jammer, dat ze dat gaan afschaffen... zo komt die f100 niet dichterbij...

daar heb ik het niet over, heb het over al die gasten die zich ergeren aan mensen ''turken'' die in belastingvrije auto's rijden...

Dat beeld wat ik net post, vind ik echt fuuuucking irritant ja.
Zo'n vieze ouwe kut benz met nieuw kenteken met zo'n ongeschroren rammadanvierder d'r in.

Ik erger me d'r aan omdat ze 9 van de 10 keer absoluut niet kunnen rijden.
En ja, ik snap ook wel dat wanneer ze allemaal overstappen op een golf 4 tdi, dat we dan nog steeds hetzelfde probleem hebben.... maar ik wou het gewoon even kwijt. Dank u.

zo komt die f100 niet dichterbij...

Sterker nog, dat type auto's wordt gewoon onbereikbaar en die zullen dat ook snel uit het straatbeeld verdwijnen, net zoals de dikke 7 serie's, en Merdeces 500 SEC etc. Wat Maykel zegt, de belasting moet gewoon bij de benzine in, dan betaald iedereen gewoon per kilometer, dikke auto's die weinig rijden kosten dan ook weinig. Andersom stimuleerd het mensen die veel kilometers maken om zuinig te gaan rijden. :)

Sterker nog, dat type auto's wordt gewoon onbereikbaar en die zullen dat ook snel uit het straatbeeld verdwijnen, net zoals de dikke 7 serie's, en Merdeces 500 SEC etc. Wat Maykel zegt, de belasting moet gewoon bij de benzine in, dan betaald iedereen gewoon per kilometer, dikke auto's die weinig rijden kosten dan ook weinig. :)

Of gewoon alleen oldtimers gaan laten betalen per KM... dan pak je alleen die groep en is het probleem opgelost.

Of gewoon alleen oldtimers gaan laten betalen per KM... dan pak je alleen die groep en is het probleem opgelost.

Dat is veel te lastig om te controleren, dan worden elk jaar al die oude tellertjes terug gedraait.
Waarom zou je dat niet voor iedereen laten gelden?

KM heffing gaat niet dmv km registratie, kan alleen als je het doorberekend in de brandstof. Enig nadeel wat ik dan ook weer zie is het verbruik van mijn motor :P

Een basistarief MRB zou niet verkeerd zijn, dit gewoon laag houden, dan heeft de regering iig inkomsten. Dan de rest via brandstof.

klinkt mooi, maar dan kost een liter straks 3 euro... en mensen die veel rijden worden genaaid...

ik zeg laat die oude meuk wat nu al wegenbelastingvrij is gewoon zo... en schaf dat een auto na 30jaar?? belastingvrij word af...

Status
Not open for further replies.
Back