This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.

Cilinderkop (pakking) ook weer gefixt en nieuwe achterbanden

Nieuwe Ferodo blokken voor de voorkant zijn onderweg, nog ff schijven afdraaien en hij kan er weer ff tegenaan

Waarom bepaalde autos belastingvrij? Slaat nergens op. Half Hallum hier rijdt tegenwoordig in een golf 2 met een golf 4 tdi blok erin, lekker goedkoop.

Ik rijd 6000km per jaar met mn auto en moet de volle mep betalen. Goed dat ze die oldtimers aanpakken, laat ze maar lekker betalen.

Belasting bij de benzine in en het hele probleem is eerlijk opgelost.

Bij ons op het werk is zo'n gast die word voor de 3e keer aan zijn knieen geopereerd. Die gast lijkt wel wat op die foto van hierboven.

Laat zulke mensen eerst 200kilo afvallen en kijk dan nog eens naar die knieen

Om ff ontopic:

Heb mijne grondig gewassen, wielen eraf en in de kasten goed schoongemaakt en de wielen zelf. Vandaag geschorst en staat lekker warm binnen.

Zo bespaar ik mooi wat euro's, rijd er toch niet mee in de winter.

Groot gelijk! Deed ik eerder ook maar nu die belasting vrij is schors ik hem niet.
Je kan trouwens ook je verzekering op 'winterstand' zetten. Blijft ie voor stalling verzekerd maar je mag er niet de weg mee op, scheelt de helft oid.
Ik rijd er nog even mee dan gaat ie ook de schuur in!

Wagner Intercooler kit voor de S3 besteld en een set silikonen slangen tbv het koelsysteem van SFS

En zo wordt de voorraad parts steeds groter. Toch maar eens beginnen met die ombouw volgend jaar

Vandaag de 106 maar eens op de bank gezet. Wou de carbs laten afstellen.
Hebben alleen maar een testrun gedaan, er moeten eerst wat dingen gebeuren .

Heeft standaard 122 pk. Maar nu 130 en 185 nm aan koppel.
Volgende week even een verstelbare nokkenaspoulie en een ander nokkenasje halen.
Ook maar direct 4 kelken besteld, en 2 nieuwe luchtfilters.

Denk met 4 weken, dat we hem weer op de bank zetten. Dan maar eens fatsoenlijk afstellen .

Nou kan er anders toch lekker van op vakantie..
2 auto's keer 4x120 960 euro
Verzekering kost me dan 2x12x60+ 1200 en nu 1x120 en 12x50=720
Toch bijna 1500 per jaar ongeveer...

Ben met 2 amerikanen op LPG al €4500,- aan belasting kwijt :X
Als dit doorgaat gaat bij mij alles de schorsing in totdat ik naar het buitenland verhuis...

Die paar kilometer is meestal ook nog onverhard :7

Status
Not open for further replies.