Nee en nee, weet ik alvast te zeggen.
Van wat ik gezien en vooral gehoord heb, zijn er maar weinig die een turboblok lekker werkend krijgen.
vette shit jesse!
Volgend jaar turbo + langere bak?!
Carbs en turbo is niet echt een goeie combo. Moet je al gaan ombouwen naar injectie etc, maar volgens mij kan je dan net zo goed een Subaru blok erin hangen.
Maar je tijden zijn best netjes, zijn er niet veel die het na doen. @Jesse
Nice @ Jesse! Volgend jaar ben ik er ook weer bij
Ook weer ff vale pics van het wagenpark hehe. Mijn vriendin rijdt de coupe, ik de 7.
Prima combi :#
Kom je naar Roden ?
Misha, zou je hem met dit vermogen niet gewoon op 100% slicks zetten?
Extreem ver doorsturen wanneer je onderstuur hebt heeft weinig nut he, blokkeert ie alleen maar meer vanSucces verder!
Veel onderstuur is nogal een understatement hahaVermogen is er in ieder geval genoeg! Bizar hoe de snelheid omhoog gaat @ full throttle.
Waar laat je het uitlijnen van die auto doen? Lammert v/d Meulen hier in Dokkum doet ook veel Time Attack wagens
Mischa, ding gaat echt als een gek zeg. Onderstuur is een understatement, damn. Stuur compleet om en gewoon rechtdoor glijden8P
Edit: Wat lieuwe zegt dus
Genoeg verbeterpuntjes te zien ja, maar potentie heeft het zeker!
Niks aan toe te voegen.
Betreft onderstuur, duik je ook niet wat te hard de bocht in? @Misha offcourse
Lekker bezig Misha! Maar er kunnen inderdaad nog heel veel secondes af.. Misschien is gaan kijken of je meer power op de achterkant kan krijgen ipv de voorkant? misschien dat je dan ook wat minder last van onderstuur heb! Daarnaast kan je vaak ook beter veel eerder gaan remmen zodat je sneller op het gas kan. Als je bij de Audi S ook de rechtsom veel later instuurt, kan je op links om veel sneller op het gas en kan je dus wel makkelijk naar z'n 5 doorgaan daar!
Misha probeer eens wat later in te sturen en eerder (opbouwend) op het gas te gaan.
Wat gaat dat hard Misha, echt vet. Maar stuur je ook niet een beetje te ruw in soms? En wat al is gezegt door Oscar, meer insturen helpt niet. Een snelle stuurbeweging dat je wielen weer recht(er) staan en opnieuw insturen doet denk ik veel meer omdat je dan weer grip opzoekt. Ik ben ook geen coureur en ken je hele auto natuurlijk niet maar misschien heb je er nog wat aan. Verder wel echt heel vet hoor en respect dat je het ook maar even doet.
Hier trouwens een goedkope stalling gevonden voor de zilveren civic. Kan hij van de winter mooi droog binnen staan.
Tyd voor een lsd'tje aan de voorkant misha