This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #88

Status
Not open for further replies.
Nee en nee, weet ik alvast te zeggen.

Van wat ik gezien en vooral gehoord heb, zijn er maar weinig die een turboblok lekker werkend krijgen.
En z'n bak is al voor de 1/4 mile opgebouwd.

Ding rijdt iig super! 8)

Last edited:
Nee en nee, weet ik alvast te zeggen.

Van wat ik gezien en vooral gehoord heb, zijn er maar weinig die een turboblok lekker werkend krijgen.

Carbs en turbo is niet echt een goeie combo. Moet je al gaan ombouwen naar injectie etc, maar volgens mij kan je dan net zo goed een Subaru blok erin hangen.

Maar je tijden zijn best netjes, zijn er niet veel die het na doen. @Jesse

vette shit jesse!

Volgend jaar turbo + langere bak?!

Haha, nee nooit turbo op deze. Hoort ook niet bij de stijl. Bak is nog prima om de 12 in te komen. Ga nu op het eind met maar 5600 toeren de finish over in z'n 4

Carbs en turbo is niet echt een goeie combo. Moet je al gaan ombouwen naar injectie etc, maar volgens mij kan je dan net zo goed een Subaru blok erin hangen.

Maar je tijden zijn best netjes, zijn er niet veel die het na doen. @Jesse

Subaru blok hou is op. Veel te zwaar en lelijk . Er reed ook nog een 911 turbo die 14.4 reed en meer 'snelle' standaard auto's die langzamer waren hehe . Thanks!

Nice @ Jesse! Volgend jaar ben ik er ook weer bij

Thanks! Doen Lieuwe!

Thanks Ik heb hem nog niet zo lang, maar valt reuze mee. In de praktijk iets duurder dan de e36, maar niet belachelijk veel duurder. Het is (gelukkig voor de knip) een 728i ipv een 750i hehe.

Scheelt behoorlijk ja.

Qua wegenbelasting ben je wel wat meer kwijt denk ik dan de E36. Verbruik ligt vooral aan je rechtervoet uiteraard.

Scheelt nog geen 25 euro per maand, dat zijn de kosten niet Ik laat morgen kleine schade wegwerken en dan een x fatsoenlijke foto's. Voor de zomer een setje 19 inch Alpina's op het oog.

Is goed te doen inderdaad, ik had verwacht dat dit verschil groter zou zijn.

19" Alpina is wel fraai hoor voor deze auto.

Zo ja hehe, rechts is van een vriend van me. De e36 zit op 50e wb, de e38 op 72e of iets dergelijks. Verzekering en verbruik zijn ook ongeveer hetzelfde.

e38 vind ik zelf de mooiste 7serie die er is.
Mocht ik er zelf ooit 1 kopen , wordt het wel een 750i

Heb eens vanaf amsterdam naar maastricht en terug mogen rijden in een 850i en die v12 draait zo heerlijk

Absoluut, de v12 draait prachtig. Die rechter op de pic is een v12, 750il individual. De keuze voor een 728i is simpel: financieel veel interessanter. Ik gebruik de 7 als dagelijkse auto, ook voor kleine ritjes. Dan is een v8 of v12 te gek hehe.

Ja tuurlijk , daar heb je helemaal gelijk in.
Vandaar dat ik ook zeg , als ík er ooit 1 koop

Maar wat ik me afvraag met een e38 , is een 735i niet zuiniger? door de vermogen vs gewichts verhouding?

Jesse, Baas! En gelijk betreft lelijke sub blok, moet ik helaas toegeven

Misha, zou je hem met dit vermogen niet gewoon op 100% slicks zetten?
Extreem ver doorsturen wanneer je onderstuur hebt heeft weinig nut he, blokkeert ie alleen maar meer van Succes verder!

Gaat volgend jaar gebeuren

The Autosport Company, genoeg ervaring met subs en Dokkum is wat ver weg...

Mischa, ding gaat echt als een gek zeg. Onderstuur is een understatement, damn. Stuur compleet om en gewoon rechtdoor glijden8P

Edit: Wat lieuwe zegt dus

Genoeg verbeterpuntjes te zien ja, maar potentie heeft het zeker!

Niks aan toe te voegen.

Betreft onderstuur, duik je ook niet wat te hard de bocht in? @Misha offcourse

Misha probeer eens wat later in te sturen en eerder (opbouwend) op het gas te gaan.

Zoals eerder aangehaald, 10-15 rondes circuitervaring en was behoorlijk van de wap tijdens deze ronde (1e keer finale + grindbak in met warm up ronde ervoor)

Tyd voor een lsd'tje aan de voorkant misha

besteld, Cusco 1-way voor, 1.5 way achter + carbon cardan as & subframes, gelijk hele onderkant aanpakken.

Zaterdag nog een fotoshoot gehad voor in Russisch grootste tuningmag, teaser:

En de koplampen van mijn Lolvo waren een beetje kapot, heb nu nieuwe zwarte in gezet :

Nee, nee, Sub is in NL alleen was ik afgelopen weekend voor de laatste keer (DUMPd, TA, en toen) in NL voor Cars for Kids. En daarna even shoot gedaan

Volvo blijft voorlopig

Status
Not open for further replies.