show je eigen auto #87

Heb je nu de standaard spruitstukken ook laten zitten?
Wel een beter jammer, zo te zien heb je wel de skils om een equal length te maken.

Ja de gegoten delen gebruik ik nog. Ik heb een setje dat ik ge-poortmatched heb, dus dat flow'd vrij goed. Plus dat ik minder kans op scheuren heb, en financieel gezien is dit ook aantrekkelijker.
 
Zijn er dudes die zaterdag naar Dumpd gaan? En eventueel ook naar de pre-meet op vrijdagavond bij De Reehorst in Ede? Ik ben er iig te vinden, beide dagen :)

Yeah! Mn werk is zelf present met de Granuband driftauto. +ralf+
Hoorde toevallig een collega erover vanmiddag.

demo6.jpg
 
Ja de gegoten delen gebruik ik nog. Ik heb een setje dat ik ge-poortmatched heb, dus dat flow'd vrij goed. Plus dat ik minder kans op scheuren heb, en financieel gezien is dit ook aantrekkelijker.

Keramisch coaten eventueel?
Yeah! Mn werk is zelf present met de Granuband driftauto. +ralf+
Hoorde toevallig een collega erover vanmiddag.

Een van de beste SD projecten tot nu toe imho.

Jeroen is bijna klaar met het nieuwe carterpan, dus zaterdag staat de mijne er ook. Als er mensen zijn bij de pre-meet morgen, tot dan! Ben er pas tegen de middernacht, dat wel.
 
Denk dat je 2.07 bedoelt? Dan draai ik 6 a 7 seconden langzamer met 250kg meer gewicht, 70/80pk minder en op straatbanden ipv dikke slicks .. not bad al zeg ik het zelf :p

Hee Lieuw0r,

Twijvelde al of jij het was, ik was er met de vriendin in haar 155.
Slicks scheelt ongeveer 4 sec.. afhankelijk van de leeftijd.
En 2:07 met 340 pk is niet echt een snelle tijd o.i.d.
 
Mooie Leon Erwin! Misschien heb ik er overheen gelezen, maar wat voor motor heb je erin hangen?

@ Wesley: Ga je een x mee naar de ring? Misschien dat ik binnenkort nog een dagje ga. Super sunday op de 16e gaat hem niet worden voor mij helaas.
 
34hg9b6.jpg


Vandaag eindelijk verlagingsveren gemonteerd. Aan de achterkant kwam hij alleen veel te laag te liggen:

2s8pyc1.jpg


Dus uiteindelijk achter de originele/amg veren maar weer gemonteerd. Het had allemaal wel iets lager gemogen, maar vind het nu wel erg netjes, en praktisch

2zzialw.jpg
 
Ja de gegoten delen gebruik ik nog. Ik heb een setje dat ik ge-poortmatched heb, dus dat flow'd vrij goed. Plus dat ik minder kans op scheuren heb, en financieel gezien is dit ook aantrekkelijker.

Moet wel zeggen dat die worst er wel mooi uit ziet :W
Ben benieuwd naar het resultaat
 
toevallig dat jullie het erover hebben. Hij is namelijk sinds gister weer rijdend incl apk enz.

Nog wat kleine dingen doen (stuur vervangen ivm geklapte airbag) maar dan is het ook wel een keer klaar.
 
Zonet een originele Recaro stoel van de S3 gewogen .... 36,3kg :eek: vs QSP Light Fia stoel incl onderstel 13,9kg.

Alleen door het plaatsen van 2 kuipstoelen zou ik al een gewichtsbesparing van 44,8kg realiseren :rolleyes:
 
Back
Top