Misha
Sorry sensor
@ misha je vliegt serieus heen en weer voor een meeting iets oid?
Yes, DUMPd, Time Attack & Cars4Kids, dan blijf ik voorlopig in het -tegen die tijd hopelijk nog niet- koude Moskou.
@ misha je vliegt serieus heen en weer voor een meeting iets oid?
Yes, DUMPd, Time Attack & Cars4Kids, dan blijf ik voorlopig in het -tegen die tijd hopelijk nog niet- koude Moskou.
Zo, spruitstuk zit aan elkaar (nog niet helemaal afgelast, en de wastegate moet er nog op)
Het is nog een beste wokkel geworden
Voor wat betreft een turbo spruitstuk is wat ie nu heeft gemaakt anders behoorlijk efficient.Heb je nu de standaard spruitstukken ook laten zitten?
Wel een beter jammer, zo te zien heb je wel de skils om een equal length te maken.
Lijkt het maar zo of zit je Honda logo op de motorkap een heel klein beetje scheef?
+ralf+
Wesley, ziet er verdomd lekker uit! Zitten er nog " verborgen " gebreken aan? Dat lijkt me altijd riskant bij een auto importeren.
Hoelang heb je er nou totaal op gewacht, als ik vragen mag ?
Ben trouwens wel benieuwd eigenlijk hoe zo'n importeur dat met een klant zou oplossen, als de auto toch wat anders is dan verwacht.
Je betaalt meestal van te voren toch zo'n 75% van het totaal bedrag?
En als je de auto dan toch niet wilt, omdat die niet aan je verwachtingen voldoet...
In de UK kan je dan tenminste een route uitstippelen om een paar auto's te bezichtigen.
*D Ding gaat wel lekker vooruit :#