This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

show je eigen auto #87

lol :W thanks man, scheelt mij weer haha.

Enige wat ik nog moet zoeken is een mooi setje side skirts want tis een beetje uit verhouding.

Tis wel erg wennen dat RHD Maar rijd op 1 of andere manier wel lekkerder dan LHD.

Zo, spruitstuk zit aan elkaar (nog niet helemaal afgelast, en de wastegate moet er nog op)

Het is nog een beste wokkel geworden

Heb je nu de standaard spruitstukken ook laten zitten?
Wel een beter jammer, zo te zien heb je wel de skils om een equal length te maken.

Dit is een ek9, die is niet in Nederland geleverd maar alleen in Japan. Verder heeft Honda de intentie gehad om net als met de Integra een circuitwaardige auto voor de straat te maken. Ze rijden standaard al enorm lekker en je kan zonder (veel) aanpassingen best leuke rondjes draaien op het circuit. De ek9's die hier te koop staan zijn vaak wel duur, dus importeren kan voordelig zijn.

Edit: echt een mooie bak hoor Wesley!
Lijkt het maar zo of zit je Honda logo op de motorkap een heel klein beetje scheef?

Heb je nu de standaard spruitstukken ook laten zitten?
Wel een beter jammer, zo te zien heb je wel de skils om een equal length te maken.
Voor wat betreft een turbo spruitstuk is wat ie nu heeft gemaakt anders behoorlijk efficient.
En met een 'minimale' hoeveelheid werk.

X2 wat Aad zegt :W Rijd heerlijk en kan hem door trekken naar 9000rpm hele nieuwe werled voor me hehe!

Hopelijk dit jaar of anders volgend jaar mijn circuit uren gaan maken.

Lijkt het maar zo of zit je Honda logo op de motorkap een heel klein beetje scheef?

Ik dacht dat ik de enige was die het zag Hij gaat er toch af

Wesley, ziet er verdomd lekker uit! Zitten er nog " verborgen " gebreken aan? Dat lijkt me altijd riskant bij een auto importeren.
Hoelang heb je er nou totaal op gewacht, als ik vragen mag ?

Volgens mij toch minimaal een week of 5/6 meen ik gehoord te hebben.

Als je niet wilt wachten gewoon eentje halen in de UK.
Nog leuk ook nog om te doen imo, de terug reis enzo.
Scheelt je zo 'n paar duizend euro als je het zelf doet.
En ik zou persoonlijk niet snel een auto kopen die ik zelf niet gezien of gereden heb, of wat dan ook.

Ben trouwens wel benieuwd eigenlijk hoe zo'n importeur dat met een klant zou oplossen, als de auto toch wat anders is dan verwacht.
Je betaalt meestal van te voren toch zo'n 75% van het totaal bedrag?
En als je de auto dan toch niet wilt, omdat die niet aan je verwachtingen voldoet...
In de UK kan je dan tenminste een route uitstippelen om een paar auto's te bezichtigen.

Last edited:
Wesley, ziet er verdomd lekker uit! Zitten er nog " verborgen " gebreken aan? Dat lijkt me altijd riskant bij een auto importeren.
Hoelang heb je er nou totaal op gewacht, als ik vragen mag ?

Thanks man! Uhm, de electra is een zooitje (omdat er vroeger HID in zat). Maar dat word allemaal zo snel mogelijk goed en netjes gemaakt.
Voor de rest is het afwachten ? Maar ik verwacht niks bijzonders als ik eerlijk ben.

Zitten nieuwe LHD koplampen (originele kreeg ik erbij) en een nieuwe voorruit. Ook zijn de voorlip, voorbumper, achterbumper, achterlip en het dak gespoten.
Heb 4 nieuwe banden gekregen (wel habbi babbi merk) en de wagen is helemaal in de tectyl gezet door een bedrijf. Dit alles op zijn kosten

Kleine 2 maanden want de papieren hadden vertraging en Sam + Spuiter gingen ook nog eens op vakantie

Ik moest eerst 50% aanbetalen en toen 25% en de laatste 25% als je de auto gaat ophalen.
Als de wagen in Nederland aan komt dan kan je er voor kiezen om de wagen niet te nemen en dan moet je 10% van het aankoop bedrag afstaan.
Ene kant wel logisch want hij heeft wel kosten gemaakt voor "jouw" wagen.

Het was wel erg spannend om een auto te kopen van 2 megapixel foto's haha Maar Sam van SW-Performance heeft een goede naam en veel mensen die ik ken hebben EVO's, Skyline's of Integra's bij hem laten importeren en die waren allemaal super afgevelerd