This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

show je eigen auto #87

Afkraken op zo'n tuning meet is altijd lachen haha. Met een groepje gewoon wat er van maken.

Hier een foto van afgelopen zondag op een bmw meet in marum. Ben er de laatste tijd niet echt meer mee bezig. Komt wel weer.

Cuppen van het profiel denk ik? Bandenspanning goed gehad?
Kennis van me was er ook, gok dat je die echt niet bij kon houden, groenachtige mtech 1 e30. (en een leuke motor)

Die heb ik wel zien rijden, dikke wagen Reed in een "snellere" klasse. Klonk behoorlijk fel, wat voor blok zit erin? S38?

Mijn banden zijn een soort van gecupt, maar dan in de breedte van het profiel Blokken van het profiel zijn schuin afgesleten door het woeste bochtenwerk hehe.

Zijn er dudes die zaterdag naar Dumpd gaan? En eventueel ook naar de pre-meet op vrijdagavond bij De Reehorst in Ede? Ik ben er iig te vinden, beide dagen

Last edited:
Kom speciaal voor DUMPd vrijdag teruggevlogen uit Moskou.
Wist mijn rooster eerst alleen niet, dus zekere voor het onzekere vlucht van vrijdag laat geboekt. Kom om 22:30 aan op Schiphol, dus waarschijnlijk weinig pre-meet over bij mijn aankomst (ook hotel daar).
Blijkt achteraf dat ik de eerste twee weken alleen college op maandag en woensdag heb, zucht.

Zo, spruitstuk zit aan elkaar (nog niet helemaal afgelast, en de wastegate moet er nog op)

Het is nog een beste wokkel geworden

Gaaf ding idd, is van een kennis van (waar nu ook racer te koop staat)
Idd een 3,6liter s38 en kms (340pk) op een kleine 1100kg, reed volgens mij iets van 3.07 oid.

Denk dat je 2.07 bedoelt? Dan draai ik 6 a 7 seconden langzamer met 250kg meer gewicht, 70/80pk minder en op straatbanden ipv dikke slicks .. not bad al zeg ik het zelf