No offence hoor, maar als je dit ook maar een heel klein beetje hebt doorgenomen toen je nog met scooters bezig was moest je dit eigenlijk weten
Iemand nog 3,2 meter rvs pijp kopen? Diameter is 63,5x1,5, mooi voor uitlaatjes bijv. Ik heb mijn pijp gehecht, nu nog ff een x tijd vinden om hem af te lassen, de flens klaar te maken en ik moet nog een donut flens en pakking bestellen.
Zegt de man die geen lasbochten gebruikt bij het bouwen van een uitlAAD..
En 3.2 meter rvs kan je beter bewaren voor een volgend klusje, zoveel levert t toch niet op..
Iig bedankt voor de uitleg. Scooterforum (lees GC) wordt nog eens leerzaam zo:#
Ik gaf toch aan dat ik het als een uitdaging zag om de bochten uit segmenten te maken en hem helemaal zelf te maken.
Een lasbocht kopen en een recht stuk pijp afzagen kunnen de meeste mensen, ik zag de uitdaging in het uitwerken en vervaardigen van de uitlaat zonder kant en klaar product. Dat pim lasbochten gebruik is logisch, dat is gewoon veel sneller en makkelijker dus voordeliger voor de klant.
@ Jurjen: ik kan wel een demper met binnendiameter 60mm regelen in verschillende modellen.
@ schully dat is zeker zo. Domme gelul is zo af en toe ook prachtig. Betrefd die pk's wist ik echt niet.
Vraag me af dus dat alle opgegeven pk's die altijd overal leest altijd krukas pk's zijn.. (in de bank zit standaard een rekensom?)
Dus zou een e30 325 die op papier 172 pk heeft maar 130 a 140pk geven op de achterwielen?
Pim, ik heb binnekort nog wel een mooi klusje voor jeKomt een TD05 turbo van een evo 8 op de gsx dus ehh als je je verveeld binnenkort!
Dat er bijna altijd nog gezaagd moet worden ondanks dat je een bocht hebt zal ik inderdaad niet ontkennen.Ik gebruik lasbochten omdat het beter is voor je stroming
Lasbochten gebruiken is niet zo simpel als het lijkt hoor... je gebruikt in 90% van de gevallen geen complete 90 graden bocht, dus de flex of zaag moet er altijd wel in