This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

show je eigen auto #87

Daar kan ik helaas alleen maar mee eens zijn... Nou vooruit, carosserie hebben we ook pas in Mei af gehad, maar mei is geen eind augustus...

Wel echt balen dat je zolang moet wachten op de motor.
Normaal gesproken hoor je veel goede verhalen van EMS, maar dat is met ecutek.
Motor bouwen daar is dus een heel ander verhaal :X

Wel echt balen dat je zolang moet wachten op de motor.
Normaal gesproken hoor je veel goede verhalen van EMS, maar dat is met ecutek.
Motor bouwen daar is dus een heel ander verhaal :X

Bouwen en inbouwen helaas...
Maar idd, dat is ook de reden waarom ik voor hem heb gekozen, omdat iedereen hem heilig vindt binnen Subaru wereld, dat hij überblokken bouwt die niet alleen pks beuken maar ook retesterk zijn. Ach, hopelijk dat hij zich nu wel aan zijn woord houdt

Herken dit wel in 'm.
Man kan sleutelen en weet waar ie mee bezig is, maar zo traag als dikke stront door een trechter.

Maargoed dan heb ik liever dat het langzamer en GOED gebeurd als gehaast/snel en KUT

Als ik wat bouw stel ik sowieso geen deadline, niet omdat het niet haalbaar zou zijn maar omdat ik echt overal de tijd voor neem zodat het praktisch in 1 keer goed in elkaar zit.

Mee eens, maar dingen kunnen ook gewoonweg té lang duren.
Als ik 'n zie lopen al denk ik: nog een slag langzamer en hij flikkert om.

Los van dat Mark wel of niet doorwerkt, denk je niet dat je zelf deze situatie naar je eigen hand hebt gewerkt door op elk automotive forum over de slechte service/snelheid van EMS te posten?

Heb het eigenlijk nergens expliciet vermeld (tenzij je het ergens wel ziet staan?), op hier na dan.

Dat is dan een foutieve aanname van mijn kant. Ging er vanuit dat je als een malle aan het cross-posten was. Mja, wie weet leest hij hier ook wel...

Dat is dan een foutieve aanname van mijn kant. Ging er vanuit dat je als een malle aan het cross-posten was. Mja, wie weet leest hij hier ook wel...

Ik cross-post alleen updates, en daar staat nooit wat in vermeld. En hij leest subaruclubforum niet eens, alleen 22b.com