This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

show je eigen auto #87

Andere kant ook een reesstoel is niet jdm hoor !

*haalt kwijlbakje*

Had persoonlijk voor een sterkere motor gekozen, maar wat een bak zeg!

Ja wat mij betreft mocht t ook wel een 3.0 of groter zijn geweest, maar deze kwam op m'n pad en bevalt me uitermate goed

Ik wil meer pics van die 5-serie 8)

probeer hem morgen wel even te wassen en wat foto's te schieten, momenteel beetje druk op t werk helaas...

Dik dik dik! Maar zal aardig wat kosten pm Sacha

Haha njah valt wel mee, kan via een vriend t onderhoud doen bij een medewerker van Smudde. En kwa verzekering is het bijna t zelfde als de GTI. Kwa verbruik zal t ook niet al teveel verschillen van de zenuwachtige 2.0TFSI

Zelfde motor als ik in m'n 320ci heb liggen. Lekker smeuig

Ik heb net een huis gekocht, anders had ik nu een 330cd gehad. Staat een full-option op het net die net 150dkm heeft gelopen. Echt KUT Lang naar gezocht binnen NL, bijna niet te vinden met een fatsoenlijke kmstand.

Ach ja Ooit En als ooit te lang duurt wordt het misschien wel een 330d/335d e92 8)

Bedankt joris. Ik hou het toch bij het setje wat ik nu heb.
De compomotive komt achteraan ook niet helemaal perfect uit.

Echt een hele dikke auto. Zo'n 5-serie is stijlvol en beestachtig tegelijk vind ik :W

Alleen die spoiler vind ik wat minder Verder wel goeie uitvoering getuige de hoofdsteunen Hoeveel heeft ie gelopen?

Tiefsee blauw denk ik?. Zelfde kleur als mijn pa zijn E60, alleen heeft die iets donkder leer omdat de vloermatten dan zwart zijn (dit lichte is wel heel besmettelijk). Wel een fraaie auto!.