This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

show je eigen auto #87

Baal je er nu niet verschrikkelijk van dat je een nieuwe auto hebt gekocht..? Wat moet er nu komen? Astra?

Wel jammer, want 't is echt een tof ding!

Mwa, ik verlies er 3k op, kan ik mee leven.

Ik vind het prachtbakken om te zien, maar nooit weer een TSI blok. De ellende die ik er in een jaar tijd al mee gehad heb is teveel om op te noemen. :X En niet alleen dat, maar ook hoe je behandeld wordt bij de dealer. Gewoon associaal.

Nu aan het kijken voor de nieuwe GTC inderdaad.

Wat was er allemaal mis bij de tsi dan? ben wel benieuwd eigenlijk. Bij m'n zus en der vriend is de turbo van hun '11 a3 kapotgelopen bij 80k, ook een tsi.

Wat was er allemaal mis bij de tsi dan? ben wel benieuwd eigenlijk. Bij m'n zus en der vriend is de turbo van hun '11 a3 kapotgelopen bij 80k, ook een tsi.

Er staat nog geen 17.000 km op:

- Meerdere malen bougies / bobines vervangen
- DSG reparatie
- Injectoren vervuild
- Olieboot, elke 1500km bijvullen
- Distributieketting opgerekt

En nog blijven de problemen zich voor doen, hij loopt op dit moment bij totaal koude start echt beroerd voor 10sec en dan is het weg. VW kan het probleem niet vinden en stuurt je gewoon weer weg.

Dan zou ik er persoonlijk ook wel heel erg snel klaar mee zijn, ik zou dan niet voor m'n plezier met zo'n auto rijden.

Wel erg jammer aangezien het een mooie auto is!

Zou alleen oppassen wat je hier neerzet voor eventuele potentiele kopers. Niet dat je ze wil misleiden maar als ik je auto had willen kopen was dat nu voorbij geweest

Dat beroerd lopen doet mijn 1.4tsi ook maar is idd na 10sec weg. Schijnt normaal te zijn volgens de dealer. Ik zie overigens niet in waarom een Gtc groter is, die dingen lijken mij bijv achterin vrij klein.

Nu aan het kijken voor de nieuwe GTC inderdaad.

Wel erg zonde man Maar z'n nieuwe GTC is ook heerlijk hoor! :W

Vooral die GTC Nurburgring editie. of is dat OPC ?

---

Mijn auto is gisteren helemaal getectyleerd bij SW Performance.

Nu nog wachten op de import papieren

Nice! Waarom tectyl als ik vragen mag? Naast dat er beter spullen te krijgen zijn is dat nodig bij zo'n ding???

Nice! Waarom tectyl als ik vragen mag? Naast dat er beter spullen te krijgen zijn is dat nodig bij zo'n ding???

Ik weet niet of het tectyl is maar ze kreeg een volledige behandeling

Maar het is zeker nodig! Het is een Honda en die roesten onder je reet vandaan als je het niet goed bij houd.

Zelf de 2012 modellen hebben soms al roest na 1 jaar. Maar tot nu toe is mijn EK9 helemaal roest vrij :W