Als jij de financiën regelt vind ik het goed.
Lasapparaten, gereedschap etc. heb ik wel.
JANK niet zo. begrijp je zelf niet dat het raar is waar je mee bezig bent? Ik kan maar een reden bedenken waarom je dit doet en dat is aandacht. ga vooral door hoor, het is geen kritiek op je auto zelf maar om hoe je om aandacht vraagt. Ben juist wel benieuwd wanneer die rijd(t)(dt) en hoe hard het gaat, maar met die bril die jij op hebt zal je dat van ons niet merken.
Ben verhuisd! Tevens was de hal te klein voor andere werkzaamheden en te groot voor alleen auto
Maar ben al druk op zoek naar een ander klein halletje waar de brug etc weer in kan...
Ahjo piemel niet die golf 1 weg doen dat is zonde man!
@ rocco balboa kijk rij je nog eens in een echte autosparen met je bliksem en mijn racer kopen, eind van het jaar mot die weg.
Waarom niet ik maak hem een paar ruggen goedkoper en dan haal ik de kooi en de stoelen eruit.
Dan nog een normale set schokbrekers eronder en voor dat geld een dikke set wielen en klaar..
Kan je lekker de bocht om hoor.
[ir]http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/338812_218971304891327_1019097942_o.jpg[/ir]
Morgen de container in :7 Dan wss nog een weekje rondtouren in een e30 320ic
Ahjo piemel niet die golf 1 weg doen dat is zonde man!
@ rocco balboa kijk rij je nog eens in een echte autosparen met je bliksem en mijn racer kopen, eind van het jaar mot die weg.
Mijn hal huren Marco beetje ver weg denk ik he.
Eind van't jaar kap ik er mee..
1 voordeel moet wel die 336i klaar zijnmet of zonder roestige boutjes in de blok.
En rijdend!
Jurjen, krijg je hem niet verkocht?