Jurjen325 Koning 11 June 2012 #941 Dat zal er lekker op los gaan idd. Tijdens vrijrijden knallen die kut peugeotjes me telkens voorbij @ Pim ben benieuwd. het liep al goed, zal nu wel ff serieus hard'er' gaan lopen 8)
Dat zal er lekker op los gaan idd. Tijdens vrijrijden knallen die kut peugeotjes me telkens voorbij @ Pim ben benieuwd. het liep al goed, zal nu wel ff serieus hard'er' gaan lopen 8)
InIMoeK DCA GODZUKI 11 June 2012 #942 Mijn nieuwe bolide in 4x4 mode [Ir]http://i1115.photobucket.com/albums/k542/inimoek/_RGF8114.jpg[/Ir]
Mijn nieuwe bolide in 4x4 mode [Ir]http://i1115.photobucket.com/albums/k542/inimoek/_RGF8114.jpg[/Ir]
pimS Dajumn! 11 June 2012 #943 Likealot @Jur, uh ikvrees van wel, alsk ik standalone ga KAN ik vrij ver doorgaan(richting de 700 pk) Maar 500whp lijkt me netjes
Likealot @Jur, uh ikvrees van wel, alsk ik standalone ga KAN ik vrij ver doorgaan(richting de 700 pk) Maar 500whp lijkt me netjes
P Pepijn#205 Well-Known Member 11 June 2012 #944 Nice Ro! Hoeveel vermogen draait dat eigenlijk? De ibiza is ook bijna weer klaar, morgen homokineet nog vervangen en as maandag distributie en hij is er weer klaar voor
Nice Ro! Hoeveel vermogen draait dat eigenlijk? De ibiza is ook bijna weer klaar, morgen homokineet nog vervangen en as maandag distributie en hij is er weer klaar voor
InIMoeK DCA GODZUKI 11 June 2012 #945 Wazig om me oude wagen zo te zien 8P Wagen doet atm ~280pk. Ik heb nog wat goodies liggen die dit nog wel iets kunnen verbeteren
Wazig om me oude wagen zo te zien 8P Wagen doet atm ~280pk. Ik heb nog wat goodies liggen die dit nog wel iets kunnen verbeteren
InIMoeK DCA GODZUKI 12 June 2012 #947 Idd! Een SR20DET GTIR ( Met ITB's icm mooie intake plenum en qua lagerwerk en drijfstangen is hij ook iets anders )
Idd! Een SR20DET GTIR ( Met ITB's icm mooie intake plenum en qua lagerwerk en drijfstangen is hij ook iets anders )
InIMoeK DCA GODZUKI 12 June 2012 #949 Jep.. Blijft mooi zitten :W Ik vind hem zelf echt baas. Hoodscopes zijn 2013! plus dat mn intercooler daar onder zit
Jep.. Blijft mooi zitten :W Ik vind hem zelf echt baas. Hoodscopes zijn 2013! plus dat mn intercooler daar onder zit
PvdH Well-Known Member 12 June 2012 #950 Kost zoiets nou? Staat op mp zo'n ding en daar vragen ze de hoofdprijs voor.
Tommy. *BA DUM TSS* 12 June 2012 #952 PvdH said: Kost zoiets nou? Staat op mp zo'n ding en daar vragen ze de hoofdprijs voor. Click to expand... Zag 'm staan ja, 11k volgens mij met 180k gelopen Doeiiii Engeland heb je een goede voor 4k ponden. En dan zitten er al een hoop goodies op!
PvdH said: Kost zoiets nou? Staat op mp zo'n ding en daar vragen ze de hoofdprijs voor. Click to expand... Zag 'm staan ja, 11k volgens mij met 180k gelopen Doeiiii Engeland heb je een goede voor 4k ponden. En dan zitten er al een hoop goodies op!
Wesley S. DE EMHAER BOY! 12 June 2012 #955 Super gaaf ding! Ben Toch elke dag in de buurt dus roep maar als we een rondje gaan rijden :W JohnnyP said: die hood is wel fugly... is dat std? Click to expand... Dat zei ik ook als eerste Dumpen dat ding !
Super gaaf ding! Ben Toch elke dag in de buurt dus roep maar als we een rondje gaan rijden :W JohnnyP said: die hood is wel fugly... is dat std? Click to expand... Dat zei ik ook als eerste Dumpen dat ding !
Tommy. *BA DUM TSS* 12 June 2012 #958 Wat doet zo'n ding van 0-100? Volgens mij gaat dat echt eng hard af!
Tommy. *BA DUM TSS* 12 June 2012 #960 Ik denk dat menig auto stof zal happen:# Sta je gek te kijken met je Porsche als dat ding op je achterbumper blijft hangen:#:W
Ik denk dat menig auto stof zal happen:# Sta je gek te kijken met je Porsche als dat ding op je achterbumper blijft hangen:#:W