Show je eigen auto #86

Status
Not open for further replies.
Die velgen zwart zou toch echt wel mega dik zijn hoor :) Niet om te haten, witte staat ook wel vet maar Black on Black = :W

Vandaag de meeste kabels in de motorruimte netjes weg gewerkt.
Ook de nieuwe koplampen erin gezet. Die andere waren lek. Goedkope imitatie troep.

Ik vind het er geslaagd uit zien zo, onder de motorkap :).

IMG_0557.jpg

IMG_0554.jpg

IMG_0555.jpg

IMG_0556.jpg

Die slang, wat aan het stangetje hangt van het luchtfilter. Die gaat straks naar de kdfi. Die wordt nog netjes weg gewerkt dus :).

Tof!
Wat voor blokje ligt erin? Mi16?
Heb zelf zo`n 205 Mi16 gehad, dat ding was echt levensgevaarlijk snel :D

Tof!
Wat voor blokje ligt erin? Mi16?
Heb zelf zo`n 205 Mi16 gehad, dat ding was echt levensgevaarlijk snel :D

Hier ligt een rfs in. Opvolger van de mi16. Als alles straks goed is afgesteld, ongeveer 190 pk en 220nm koppel. Gaat lekker op 950kg.

hoeveel pk moet je nou hebben om beetje mee te doen??

eerst was de grens 250 en/of iets heel spanneds/aparts..

Maar toen bleken er zoveel mensen mee te willen doen dat die Maurice waarschijnlijk alles vrij heeft gegeven om lekker te kunnen cashen :+

Aha en dan ga je zelf een spruitstuk maken van lasbochtjes en pijp ? als ik het goed zie ligt de turboflens al op de werkbank :P
Ga je een andere/nieuwe turbo gebruiken of die er op zat ?
Ben benieuwd hoe je spruitstuk gaat worden

Ja ga zelf een in & uiutlaat spruitstuk maken.
Links is de oude, rechts is de nieuwe turbo:

468555_384132741625347_100000858745579_1078566_852121555_o.jpg

eerst was de grens 250 en/of iets heel spanneds/aparts..

Maar toen bleken er zoveel mensen mee te willen doen dat die Maurice waarschijnlijk alles vrij heeft gegeven om lekker te kunnen cashen :+

duidelijk.. maar meedoen onder de 200pk lijkt mij niks... misschien volgend jaar maar inschrijven...

kist ook al besteld? Sjezus :D

Ben timmerman. In de avonduren maak ik doodskisten :P.
Haha nee, ik pas wel op wat ik doe hoor. Zit wel rolkooi en alles in. Grote remmen etc.
Ooit wil ik nog meedoen op het circuit. Maar daarvoor wil ik eerst meer kilometers maken. Wil de wagen goed onder controle hebben.

Status
Not open for further replies.
Back