This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #86

Status
Not open for further replies.
Nadeel van witte velgen Heb je nog filmpjes @ youtube staan? Zit te zoeken, maar kan ze niet vinden

Die velgen zwart zou toch echt wel mega dik zijn hoor Niet om te haten, witte staat ook wel vet maar Black on Black = :W

Tof!
Wat voor blokje ligt erin? Mi16?
Heb zelf zo`n 205 Mi16 gehad, dat ding was echt levensgevaarlijk snel

Tof!
Wat voor blokje ligt erin? Mi16?
Heb zelf zo`n 205 Mi16 gehad, dat ding was echt levensgevaarlijk snel

Hier ligt een rfs in. Opvolger van de mi16. Als alles straks goed is afgesteld, ongeveer 190 pk en 220nm koppel. Gaat lekker op 950kg.

hoeveel pk moet je nou hebben om beetje mee te doen??

eerst was de grens 250 en/of iets heel spanneds/aparts..

Maar toen bleken er zoveel mensen mee te willen doen dat die Maurice waarschijnlijk alles vrij heeft gegeven om lekker te kunnen cashen :+

Aha en dan ga je zelf een spruitstuk maken van lasbochtjes en pijp ? als ik het goed zie ligt de turboflens al op de werkbank
Ga je een andere/nieuwe turbo gebruiken of die er op zat ?
Ben benieuwd hoe je spruitstuk gaat worden

Ja ga zelf een in & uiutlaat spruitstuk maken.
Links is de oude, rechts is de nieuwe turbo:

eerst was de grens 250 en/of iets heel spanneds/aparts..

Maar toen bleken er zoveel mensen mee te willen doen dat die Maurice waarschijnlijk alles vrij heeft gegeven om lekker te kunnen cashen :+

duidelijk.. maar meedoen onder de 200pk lijkt mij niks... misschien volgend jaar maar inschrijven...

kist ook al besteld? Sjezus

Ben timmerman. In de avonduren maak ik doodskisten .
Haha nee, ik pas wel op wat ik doe hoor. Zit wel rolkooi en alles in. Grote remmen etc.
Ooit wil ik nog meedoen op het circuit. Maar daarvoor wil ik eerst meer kilometers maken. Wil de wagen goed onder controle hebben.

Status
Not open for further replies.