This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #86

Status
Not open for further replies.
Staat wel prima Siep, wordt ie lekker agressief / racy van

Vandaag mijn Megan Racing draagarmen uit de US ontvangen. Kan ik achter het camber aanpassen van de S3, staat nu @ 3 graden negatief

Staat wel prima Siep, wordt ie lekker agressief / racy van

Vandaag mijn Megan Racing draagarmen uit de US ontvangen. Kan ik achter het camber aanpassen van de S3, staat nu @ 3 graden negatief

Mag ik vragen wat dat in totaal heeft gekost ?

Staat zeker goed! M'n pa heeft ze in het zilvergrijs onder z'n E39. Die volgens mij ook nog een slag breder of is dit ook een set vanaf een E39?

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=bLhi8n4EZPg&hd=1"]4x4Fotos.nl / Great 4x4 Trailer! - YouTube[/ame]

Velgen staan echt 10x beter dan die OEM bmw wielen @ S.Wokkel

Iemand hier toevallig 27mei richting zandvoort @ vrijrijden.nl?

Iemand hier toevallig 27mei richting zandvoort @ vrijrijden.nl?

Ik wou gaan met een vriend van me (EVO 6), maar zit dan met me kont in Spanje.

Denk dat ik 22 juni voor de eerst keer op het circuit ga Dat is ook op CPZ.

Heb der wel echt veeeel zin in :W

Sticker, m3 spiegels, zwarte velgen ipv OEMs en iedereen vind t mooi? Whats happening to this place?

Sorry, Wokkel, ik vind t echt een achteruitgang.

Een E36 en M3 spiegels... Het is allemaal van dit model dus dan mag het.

Denk je dat een E36 M3 lelijk is door de spiegels? Ik vind de spiegels alleen goor op andere wagens.

Sticker ben ik het overigens mee eens

Het staat wel maar toch vond ik je originele velgen ook erg goed staan. Die sticker moet er wel af, beetje sjonnie gehalte.

Sticker, m3 spiegels, zwarte velgen ipv OEMs en iedereen vind t mooi? Whats happening to this place?

Sorry, Wokkel, ik vind t echt een achteruitgang.

+1

Velgen staan er wel mooi onder, maar ik vind de kleurcombinatie velgen-auto niet echt geslaagd. Beter gewoon grijs

Mja, heeft wokkel toch schijt aan

heeeeeeeeeeeeeeeeeelp, ik zoek seat leon 1m topsport/cupra achterbumper.... iemand die weet waar ik 1 kan halen?

Status
Not open for further replies.