Vincent-Aerox
Scooterloos
Aad verkoopt nu per kilo, dus tijd voor wat beter
Aad, toch maar de civic weer te koop gezet op CCH? Waar ben je nu op naar zoek dan ?
GVD. Vandaag zou voor het zoveelste keer mijn ecu bij een kerel in rotterdam komen.
Daar staat mijn auto nog steeds. Al bijna 4 weken nu. ( is iets mis gegaan met chiptuning ).
Nu via de 205 club waar ik al 2,5 jaar actief ben, een andere computer gekocht. Nu komt die maar niet binnen. Kerel pakt geen telefoon meer op. Antwoord geen smsjes / mail meer.
Iemand hier die in friesland woont? In de buurt van harkema?
Hier wordt ik zo pissed off van
GVD. Vandaag zou voor het zoveelste keer mijn ecu bij een kerel in rotterdam komen.
Daar staat mijn auto nog steeds. Al bijna 4 weken nu. ( is iets mis gegaan met chiptuning ).
Nu via de 205 club waar ik al 2,5 jaar actief ben, een andere computer gekocht. Nu komt die maar niet binnen. Kerel pakt geen telefoon meer op. Antwoord geen smsjes / mail meer.
Harkema .. daar wonen vreemde mensen
Harkema .. daar wonen vreemde mensen
iets mis met chiptuning, en jij mag een nieuwe computer gaan regelen? fk zijn dat voor grappen.... hij zorgt dat hij het maar maakt... of denk ik alleen zo?
Zo één wil ik juist zo graag, wel eigenlijk dan met een origineel interieur. Er staat er nog 1 voor 5000 pond te koop zonder kenteken. Maar dan moet mijn auto wel weg zijn eerst.