Show je eigen auto #85

Status
Not open for further replies.
Wat een ding! :W

Vind het echt van die typische automagazine foto's op die 1 of andere manier, klopt dat? :P
 
:~ Mooi hoor. Nog 1,5cm lager en je hebt de perfectie bereikt :P

Ja en dan kan je elke 3 maanden nieuwe banden kopen omdat ze aan gaan lopen. En niet meer de maximale stuuruitslag halen.

Én een abbo nemen op verse carterpannen , want die smelten gewoon van t schrapen in drempel-NL
 
Die 3 drempels die jurjen zijn e30 ziet in een jaar :?..

















Nofi:#

Echt een koningsbak, zou willen dat ik zoiets in de garage had staan:) Iets lager zou idd perfectie zijn, maar niet echt haalbaar in NL zonder alles kapot te raggen..
 
Bedankt mannen!
Is niet voor een autoblad trouwens, is hier in de buurt en kwam er toevallig langs hoor!
Betrefd verlaging, op de ene foto is het goed de andere niet haha.
Mooiste zou idd voor nog ietsje omlaag schroeven maar dat is niet te doen..
Carterpan valt opzich mee, maar hele steile drempels gaat nu net, raak vaak lichtje de voorbumper en soms voor de achteras de uitlaat..
Kan keertje een centimeter proberen:)
 
Ziet er goed uit Jurjen! Echt vet die E30!!
En Reemstaa, die foto is echt gaaf. Maar heb je ook foto's van de auto van dichtbij enzo?

Betreffende mijn Golf.
Vandaag de laatste hand gelegd, gisteren heb ik hem aan de praat gekregen nadat het blok compleet uit elkaar is geweest. Alleen bleef hij niet stationair lopen, maar om half 12 had ik geen zin meer om nog iets te doen en ben naar bed gegaan.

Vandaag nog eens gekeken en 2 slangetjes omgezet, 2 stekkertjes waarvan ik niet wist waar ze moesten aangesloten en hij blijft stationair lopen! Ik ben best wel trots nu :D
Nu zorgen dat hij blijft lopen zodat ik naar Wörthersee kan over 3 weken!!
 
Zag alleen dat er achter iets niet klopt, 1 kant is veel lager dan de andere kant.. Net even gekeken maar nu staat alles weer recht.. (en laag)

Super mooie e30! 8)
Mooie setje donkere hella's veel beter dan die originele type 1 koplampen :P

Je ziet dat wel vaker met een vaste set dat een e30 soms niet recht staat en er verschil zit in hoogte tussen de band en wielkast.


Heb gisteren de "nieuwe" motor op gehaald voor mijn e30, vorige eigenaar had al de koppeling, dynamo, waterpomp en alle pakkingen vervangen :W
Zoek alleen nog een diff met een wat langere verhouding.

Anders krijg ik dit effect :+
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=0r7Rodwo36I"]BMW E30 335i 0-150 km/h (0-100 under 6s, second gear start) - YouTube[/ame]
 
Ja en dan kan je elke 3 maanden nieuwe banden kopen omdat ze aan gaan lopen. En niet meer de maximale stuuruitslag halen.

Én een abbo nemen op verse carterpannen , want die smelten gewoon van t schrapen in drempel-NL

Wat een bullshit man :P

Ik rij 100km per dag mijn met mijn wagen en ben er net 1800km door Belgie, Frankrijk en England mee gereden naar South Mimms.
Enige wat ik heb zijn wat krasjes op me middendemper, maar komt een andere middenpijp zonder dempers.
Me carterpan ligt nog geen 2 cm boven de grond, die dingen kunnen wel wat hebben ze zijn niet van plastic.

Ik kom overal en ik ga overal heen, maar het duurt wat langer omdat je niet vol over drempels kan vliegen.

Over me banden, die slijten wel wat schuin af maar ik rij achter met 3 graden en voor met 1,5 dus dat logisch.
Maar zo te zien staan die van de e30 niet zo schuin als die van mij + mijn EK ziet iets meer weg denk in een jaar dan denk ik :P

Maar goed, zou zonde zijn om met z'n E30 elke dag te gaan rijden :W No Offence verder, maar moest even reageren :P Haha :D
 
Wat een bullshit man :P

Ik rij 100km per dag mijn met mijn wagen en ben er net 1800km door Belgie, Frankrijk en England mee gereden naar South Mimms.
Enige wat ik heb zijn wat krasjes op me middendemper, maar komt een andere middenpijp zonder dempers.
Me carterpan ligt nog geen 2 cm boven de grond, die dingen kunnen wel wat hebben ze zijn niet van plastic.

Ik kom overal en ik ga overal heen, maar het duurt wat langer omdat je niet vol over drempels kan vliegen.

Over me banden, die slijten wel wat schuin af maar ik rij achter met 3 graden en voor met 1,5 dus dat logisch.
Maar zo te zien staan die van de e30 niet zo schuin als die van mij + mijn EK ziet iets meer weg denk in een jaar dan denk ik :P

Maar goed, zou zonde zijn om met z'n E30 elke dag te gaan rijden :W No Offence verder, maar moest even reageren :P Haha :D

Weet uit eigen ervaring dat John helemaal gelijk heeft.
Bij mij heeft aan één kant de band al meedere keren in het zijscherm gehapt, baal er wel van, denk dat Jurjen daar ook niet op zit te wachten met een vers gespoten e30.
Met mensen achterin lopen de banden achter soms aan.
Drempels gaan nog wel bij mij maar soms raak ik de voorlip.

Achter heb ik met 40mm het gevolg is 3graden camber, setje verse banden gaan rond de 10.000kilometer mee 8P

Binnenkort wil ik bij de wielkasten achter het randje naar binnen laten rollen en een verstelbare achteras monteren.
Hoop dat ik dan weer iets fatsoenlijker kan rijden :P
 
Het ligt ook wel aan je ET en hoever je band getrokken is. Mijn wagen ligt ook niet bepaald hoog ofzo. Nergens last van ( ballon semi slick ).

Behalve van m'n traction bar. Maar voorheen met std subframe even sleep ogen weg geslepen en verplaatst. Gaat best :D
 
het gaat niet alleen om hoe laag je bent, maar ook wat voor auto je rijd... gewicht/lengte voor/tussen de wielen telt zeker mee....


vriend van mij met een polo, lag veel lager als mij met de 155... echter had hij nergens last van, en ik reed wel 2 carters aan gort... (nee ligt niet aan chauffeur, ik was constant de weg aan 't ''lezen'')

verlaagd is gewoon kudt.... vind ding van jurjen perfect zo...
 
...
khjerblfgherk.jpg

Perfect man, niks meer aan doen.

Als ik geld teveel zou hebben zou ik er wel een E30 bij willen hebben.

Blijft zo mooi met MTech kit.


Mischa: nice. Wil zelf nog een keer een "toeristenrijden" sessie doen op Spa.

Ff die GT site bekeken. Ziet er erg goed uit.

Zoals ik het zo zie, is het beetje Ring verhaal...je moet echt met heel dik spul aankomen, wil je beetje meedoen. Of?
 
Misha: nice. Wil zelf nog een keer een "toeristenrijden" sessie doen op Spa.

Ff die GT site bekeken. Ziet er erg goed uit.

Zoals ik het zo zie, is het beetje Ring verhaal...je moet echt met heel dik spul aankomen, wil je beetje meedoen. Of?

Zolang je 2.400 ex belastingen betaalt, kijkt niemand om naar je auto :)

Maar hier kan het ook voor heel wat minder geld :) http://www.driving-fun.com/2611/act...mooiste-F1-circuit-van-de-wereld-deel-IV.aspx

Het is dat we dan Challenge hebben, anders reed ik ook een paar rondjes.
 
Wat een bullshit man :P

Ik rij 100km per dag mijn met mijn wagen en ben er net 1800km door Belgie, Frankrijk en England mee gereden naar South Mimms.
Enige wat ik heb zijn wat krasjes op me middendemper, maar komt een andere middenpijp zonder dempers.
Me carterpan ligt nog geen 2 cm boven de grond, die dingen kunnen wel wat hebben ze zijn niet van plastic.

Ik kom overal en ik ga overal heen, maar het duurt wat langer omdat je niet vol over drempels kan vliegen.

Over me banden, die slijten wel wat schuin af maar ik rij achter met 3 graden en voor met 1,5 dus dat logisch.
Maar zo te zien staan die van de e30 niet zo schuin als die van mij + mijn EK ziet iets meer weg denk in een jaar dan denk ik :P

Maar goed, zou zonde zijn om met z'n E30 elke dag te gaan rijden :W No Offence verder, maar moest even reageren :P Haha :D

Het is leuk dat je even wil reageren , alleen doe het voortaan over zaken waar je wél verstand van heb.
Ik rij al 10 jaar in e30's , dus weet wel waar ik over praat.
Die 3 maanden is natuurlijk figuurlijk gesproken , maar ze schuren aan alle kanten door de wielkasten heen met extreme verlaging.

Heb zelf een keer gehad dat ik rustig door over een geultje reed en daardoor de carterpan lek sloeg.
Want bij de e30 zit de oil-sump VOOR het subframe ipv erachter zoals ze later wel hebben gedaan.
 
Mijn wielen lopen niet aan trouwens hoor, voordat ik de auto liet spuiten heb ik achter de schokbreker en veer eraf gehad, en de maximale aan de hand van de maximale in en uitvering de wielkasten gerold. Auto is niet heel stug maar zit dan ook NOOIT met 3 of 4 man in de auto:P

Carterpan is bij mij nog bijna onbeschadigd, is meer de voorbumper en de uitlaat zelf dat gaat nog 'redelijk'

@ Wes mijn achterwielen staan anders behoorlijk scheef hoor, maar als je niet zoveel kilomters maakt merk je er weinig van..
 
Maat van me heeft gisteren nog de carterpan onder zn verlaagde E30 uit gereden.
Nou had dat ook iets te maken met een mislukte drift en een stoeprand, maar misschien was het net wel goed gegaan als ie dr een M20 in had liggen ipv een M50.

Zelfs bij mn niet verlaagde E28 met M50 dr in zou een carterplaat al geen overbodige luxe zijn, dat ding steekt dr echt een kilometer onderuit.....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top