Afgelopen dagen veel fun gehad op Spa tijdens Gran Turismo events.
Helaas waren wij met iets kleinere groep omdat een aantal autos gesneuveld was op de Ring twee weken geleden en minder exotische otos, maar dit mocht de pret niet drukken.
Vanwege andere verplichtingen en het feit dat iedereen pas dinsdag besloot om te gaan, kon ik pas op vrijdagavond gaan, dus heb een dag en alle crashes moeten missen.
Kleine impressie:
Parkeerplek uitzicht in de morgen:
Leuke ding, helaas zwaar overhyped, performance viel tegen in tegenstelling tot alle show omheen (monteurs met zwaaiende armen e.d.)
Slachtoffer van de dag ervoor, in de Eau Rouge afgegaan, bij de ALLEREERSTE rondje van de dag, heeft dus letterlijk iets van 15 seconden van de baan gezien.
Kapotgaar na wilde avond ervoor... (Waarom balaclava maar geen restbescherming? - wil mijn helm met mijn waxkop niet verprutsen)
Zelf ook even paar rondjes boeken in de Carrera Turbo Cabrio, geen bandenstapels geraakt.
In de avond gingen we uit eten, de GPS van 330 besloot om ons een touristische route te geven met daarin zelfs stuk verboden militair terrein... Was een behoorlijke WTF momentje
Volgend jaar gaat de Impreza zeker mee