This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #85

Status
Not open for further replies.
Ben benieuwd.. "iets" als in je had in je kabelboom zitten snoeien, daardoor werkte je TC niet? Of "iets" als probleem met gaskabel oid.

Dat kan die toch gewoon verzinnen om van het gezeik af te zijn. Daarnaast heeft hij dat ding toch uit elkaar gehaald dus misschien iets niet goed teruggezet of gesloopt. Dan is het alsnog zijn eigen schuld :+

Op Driving-fun zit trouwens iemand die GoPro hero 2 motosport editions verkauft voor 289 euri.. iemand interesse? Pm mij dan ff met je mailadres

Hij werkt prima, mocht er zondag 1tje een sessie lenen.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=wUWDC9H3Uug"]GOPR6861 - YouTube[/ame]

ws de "laten we de baan volsproeien met vloeistoffen uit onze gare hokken" sessie aan de vlaggetjes te zien :+

Op Driving-fun zit trouwens iemand die GoPro hero 2 motosport editions verkauft voor 289 euri.. iemand interesse? Pm mij dan ff met je mailadres

Kan ik ze ook voor leveren, ben nu momenteel een inkoop aan het doen voor een stuk voorraad....

voor 325.00 lever ik ze incl 16 gig 30mbps kaart (forum prijsje)

Dat kan die toch gewoon verzinnen om van het gezeik af te zijn. Daarnaast heeft hij dat ding toch uit elkaar gehaald dus misschien iets niet goed teruggezet of gesloopt. Dan is het alsnog zijn eigen schuld :+

Tuurlijk heeft ie dat verzonnen. De politie is normaal nooit zo snel

Er rijden ook mongolen rond zeg.

Vanochtend op de A29 naar werk, dichte mist en er was al steeds wat file / langzaam rijden. Zat er een Alfa Mito achter me die aardig dicht erop zat. Ik reed niet hard want je zag niks. Voor me staat het ineens stil dus ik vol in de rem en zie in me achteruitkijkspiegel dat de Mito het niet gaat halen dus ik stuur links de vluchtstrook op.

Toch schampt ie me nog rechtsachter en rijd daarna vrolijk door.. (file ging weer beetje rijden). Kon helaas niet meer bij em in de buurt komen maar heb z'n kenteken wel dus ff aangifte doen . Ff uitzoeken waar ik aangifte moet doen.

Dat is zo hatelijk, Jesse! Lakschade?

Bij mijn opbouw zit het ook niet mee. Gister wilde ik de pouli van de waterpomp monteren, kom ik er achter dat m'n originele pouli niet meer past. De boutgaten komen niet overeen.
Ik heb dus een week geleden een nieuwe waterpomp gemonteerd en ging nu pas de poulie monteren dus wist het niet eerder. De waterpomp past wel perfect en de pakkingen waren goed. Dus moet denk ik weer een nieuwe poulie aanschaffen, zucht.

Ja met de Volvo gelukkig . Moet de schade ff goed bekijken nog, maar omdat het een leasebak is breng ik em sowieso naar een schadehersteller ook al gaan ze het alleen poetsen.

Lijkt nu vooral op lichte krassen en zwart van z'n kentekenplaathouder. Wordt binnen 48 uur door de politie teruggebeld wanneer ik aangifte kan doen bij het bureau.

A29 ;(
Daar rijden zoveel mensen die niet weten wat rechtshouden is. Komt vast door al die 2-baans N wegen in Zeeland.

Vanochtend bleef iedereen weer links rijden in de dichte mist, ook al reed er rechts niks. en dan wel met 100km/u 1 auto afstand houden in de dichte mist |(

Wat heb je daar gedaan? toerseesie?

Was met TE druk vrijrijden in de sport.

ws de "laten we de baan volsproeien met vloeistoffen uit onze gare hokken" sessie aan de vlaggetjes te zien :+

Ja echt lagen 4 mensen van de baan af.
Hop weg 5/6minuten rijden..

Haha, bij 2.33 is je rolkooi van rubber.

Gaaf he!

Was een matig rondje idd, zoweizo die dag kut gereden, vind het als druk is weinig aan..

Status
Not open for further replies.