InIMoeK DCA GODZUKI 10 April 2012 #903 Er kwamen helaas auto's voor Maar JP zag me al hoeken.. Vandaar dat hij er even achteraan ging
Folkert@MinaRally Freude Am Fahren 10 April 2012 #904 InIMoeK said: Killswitches worden ook verplicht op auto's. Click to expand... Zit er al op: sleutel Flauw? Jij bedoelt iets waardoor de motor vanzelf uitvalt? Dat is alleen weer lastig in een voertuig waar je vast inzit, anders krijg je dodenmansknop idee. Lijkt me ook niks.
InIMoeK said: Killswitches worden ook verplicht op auto's. Click to expand... Zit er al op: sleutel Flauw? Jij bedoelt iets waardoor de motor vanzelf uitvalt? Dat is alleen weer lastig in een voertuig waar je vast inzit, anders krijg je dodenmansknop idee. Lijkt me ook niks.
Dnstal Judas 10 April 2012 #905 InIMoeK said: Er kwamen helaas auto's voor Maar JP zag me al hoeken.. Vandaar dat hij er even achteraan ging Click to expand... Heb je een foto van je wagen InI? Op de terugweg van zandvoort heb ik een paar civicjes gespot
InIMoeK said: Er kwamen helaas auto's voor Maar JP zag me al hoeken.. Vandaar dat hij er even achteraan ging Click to expand... Heb je een foto van je wagen InI? Op de terugweg van zandvoort heb ik een paar civicjes gespot
InIMoeK DCA GODZUKI 10 April 2012 #906 Folkert@MinaRally said: Zit er al op: sleutel Flauw? Jij bedoelt iets waardoor de motor vanzelf uitvalt? Dat is alleen weer lastig in een voertuig waar je vast inzit, anders krijg je dodenmansknop idee. Lijkt me ook niks. Click to expand... Hapkoning is weer geland Die F&F tokkies rijden toch zonder gordel dus werkt het als nog :# Dnstal said: Heb je een foto van je wagen InI? Op de terugweg van zandvoort heb ik een paar civicjes gespot Click to expand... Aanschouw : The ghetto mobiel
Folkert@MinaRally said: Zit er al op: sleutel Flauw? Jij bedoelt iets waardoor de motor vanzelf uitvalt? Dat is alleen weer lastig in een voertuig waar je vast inzit, anders krijg je dodenmansknop idee. Lijkt me ook niks. Click to expand... Hapkoning is weer geland Die F&F tokkies rijden toch zonder gordel dus werkt het als nog :# Dnstal said: Heb je een foto van je wagen InI? Op de terugweg van zandvoort heb ik een paar civicjes gespot Click to expand... Aanschouw : The ghetto mobiel
Wesley S. DE EMHAER BOY! 10 April 2012 #907 Maar als nog moet je jezelf neer schieten want je gaat Seat rijden...
suffie Well-Known Member 10 April 2012 #908 En nieuwe koplampen er in gezet, zonder het oranje van de knipperlichten en gewoon weer mooi glas Binnenkort even de lip laten spuiten en monteren, maakt hem wel af. (Ja mistlampen gaat wat aan gebeuren)
En nieuwe koplampen er in gezet, zonder het oranje van de knipperlichten en gewoon weer mooi glas Binnenkort even de lip laten spuiten en monteren, maakt hem wel af. (Ja mistlampen gaat wat aan gebeuren)
Rowan Well-Known Member 10 April 2012 #912 Que? suffie said: Binnenkort even de lip laten spuiten en monteren, maakt hem wel af. (Ja mistlampen gaat wat aan gebeuren) Click to expand...
Que? suffie said: Binnenkort even de lip laten spuiten en monteren, maakt hem wel af. (Ja mistlampen gaat wat aan gebeuren) Click to expand...
Dnstal Judas 10 April 2012 #915 Volgens mij heb ik 'm hier nog niet gezien.. :# @ InImoek, die heb ik niet gespot, wel de types erna met een shitload stickers erop
Volgens mij heb ik 'm hier nog niet gezien.. :# @ InImoek, die heb ik niet gespot, wel de types erna met een shitload stickers erop
B Blue ark Well-Known Member 10 April 2012 #916 http://www.skylineclub.nl/showthread.php?11359-Edjûh-s-R34-GTT-(project)/page59 Update
Shane A.k.a. Podolski 11 April 2012 #919 Rowan said: Que? Click to expand... InIMoeK said: He Sjaan.. Niet zoveel roken Click to expand... Nvm.. Had de regel eronder niet gelezen 8P
Rowan said: Que? Click to expand... InIMoeK said: He Sjaan.. Niet zoveel roken Click to expand... Nvm.. Had de regel eronder niet gelezen 8P
bartj HousePaus 11 April 2012 #920 InIMoeK said: Haha door het incident is hij spontaan normaal gaan typen Click to expand... Tenminste nog iets positiefs aan over gehouden :+
InIMoeK said: Haha door het incident is hij spontaan normaal gaan typen Click to expand... Tenminste nog iets positiefs aan over gehouden :+