This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #85

Status
Not open for further replies.
nja t is enkel waterschade , dus motor goed reinigen , interieur eruit en gaan met die banaan
 
Zo, dat is mooi klote.
Denk dat het tegen valt hoor John, je blijft in de komende jaren ellende houden met de elektronica..

Zandvoort was wel idioot druk gisteren!
 
nja t is enkel waterschade , dus motor goed reinigen , interieur eruit en gaan met die banaan



waterschade = Total, niet zo'n beetje ook......


daar hou je jaren nog last van... in onderdelen verkopen, of heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel tijd ervoor gaan nemen...
 
Ding had direct in een spuitcabine gezet moeten worden, goed warm laten worden. Dan onttrekt het meeste vocht al uit de auto. (Berger me ooit verteld, mijn broer is namelijk ook een keer ter water geraakt. Toen was dit ook niet gebeurd)
 
waterschade = Total, niet zo'n beetje ook......


daar hou je jaren nog last van... in onderdelen verkopen, of heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel tijd ervoor gaan nemen...

Zoetwater kan mee vallen. Bij me pa krijgen we ook wel eens dit soort gevallen. Maar dan gaat heel het interieur eruit.

Zoutwater is fubar. Dat bijt overal in.
 
Ik doelde er meer op dat het KAN mee vallen. Zoutwater bijt namelijk direct in. Vooral op plekjes waar er kaal staal is. Dat krijg je nooit meer goed.
 
auto is helemaal onder geweest hé, dit valt echt niet mee

heb toen een auto moeten doen, waarvan de voorkant alleen tot tapijthoogte onder water stond (heel weinig dus) na 2 jaar is de auto alsnog total verklaard... omdat er steeds meer storingen ed in kwamen..

als je nou heeeeeeeeeeel veel tijd/moeite in steekt... in alles goed drogen, insprayen ed... dan kan je nog wel geluk hebben.
 
Geef iets meer geld uit en pak een S38, de ombouw is bijna net zoveel werk op wat ruimte her en der na

Iemand morgen nog knallen op Zandvoort? Ik gaat lkkr bonken met de 327i

Dat is wel een veel ingrijpende ombouw dan een M30 en ook zeker 3/4 zo duur.
Voor een daily is een M30 al overkill en een S38 al helemaal
Ben ook geen fan van subframe verlaging dan krijg je nog meer hoek verandering van de spoorstangen ( icm met een flinke verlaging )

Staat hier wel precies beschreven hoe een M30 in een e30 gebouwt kan worden
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f01645/f01645.htm
 
Wat betreft die M3.
Hij stond niet op contact , dat scheelt al wat.
Wat ik bedoelde was , strip m kaal en bouw m weer op. Kost een hoop manuren.
Enige waar je je zorgen om moet maken zijn de DME en de zekering kast.

Interieur moet je weggooien , maar voor 500 tot 900 heb je een nieuw setje. ( tenzij je het lederen "vaderstoelen" setje wil )

Motor heeft niet gedraaid , dus met uitbouwen en goed uitspoelen zou je deze zonder revisie weer kunnen hergebruiken.

Voor de verz. is ie totall , maar als je de ruimte heb kan je m voor weinig weer laten rijden
 
Status
Not open for further replies.