Show je eigen auto #84

Status
Not open for further replies.
Wil niet te gek doen. Misschien dat ik me spiegelkappen nog eens doe al ik spul overheb. Anders is 't wel prima zo:).

Btw, 1 dag mee gereden, keek net ff. fucking vies al:D Word leukkk
 
Hmm.. zit rond te kijken voor een Landrover Defender mijn peugeot 206 staat nu te koop voor weinig!
 
Die van de foto zit op 5K daar koop je een krokante G voor. En als er wat mee is hier op het eiland rijd 50% in Landrover dus er zijn genoeg mensen met technische kennis.
 
Binnenkort hier ff langs http://www.klassealarm.nl

Als de Supra weer uit de stalling is.
Is wel een mooie aanbieding. Hier in de buurt betaalde ik nog ff 200€ extra omdat het een "Supra" is :+
Klasse 3 ingebouwd voor 570€ vind ik een mooie prijs :)
 
Yess :+

Teminste WA+ tegen diefstal etc.
Alleen eigenschade niet.. werd een beetje te gek dan. En aangezien ik maar 5k km per jaar ermee rijd ongeveer.

En hij staat niet meer op straat, heb een eigen stalling nu.
 
Oke, was anders namelijk vrij onzinnig om zo'n duur alarma te nemen als je geen goede verzekering op je auto heb zitten. Stelt de verzekering geen eisen wat betreft het alarm? Misschien is een klasse 2 ook al genoeg.

Mijn pa moest toendertijd met die Focus ST ook een klasse 3 hebben omdat hij zo'n groot navigatiescherm in zn auto had zitten, anders kreeg hij maar 50% terug ofzo als dat ding gejat zou worden.
 
Oke, was anders namelijk vrij onzinnig om zo'n duur alarma te nemen als je geen goede verzekering op je auto heb zitten. Stelt de verzekering geen eisen wat betreft het alarm? Misschien is een klasse 2 ook al genoeg.

Mijn pa moest toendertijd met die Focus ST ook een klasse 3 hebben omdat hij zo'n groot navigatiescherm in zn auto had zitten, anders kreeg hij maar 50% terug ofzo als dat ding gejat zou worden.

Klopt. Moet een klasse 3 in van de verzekering.
Nieuwwaarde op de papieren is 83k € vandaar.
En wil et ook voor me zelf.

Binnenkort ook nog even laten taxeren :)
En ook een door geven :)
 
Toen wel ja.. Vraag me ook niet waarom..

Nieuwprijs was rond de 150k gulden.

Vind t zelf ook belachelijk:+

vandaar dat er maar 6 verkocht zijn in NL.
Haha
 
Bij mij kwamen ze (belasting dienst bij rdw) uit op 168000 gulden dacht ik, volgens mij zuigen ze die bedragen ook recht uit hun duim :+
Als werd ik wel gematst met de leeftijd, en wat ik moest betalen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top