Show je eigen auto #84

Status
Not open for further replies.
Ik blijft dat schijt alarmen vinden die Clifford meuq. Dan krijg je zo'n kermis afstands bediening.

Is er niks OEM te krijgen?

Idd.. kermis alarm

Zit al een OEM op maar dat is nou niet echt kwaliteit meer na zoveel jaar. Haha

Wat zijn er dan andere alternatieven..

Laat een DEFA inbouwen.. kwaliteit, niet te duur.. en niet al die onzinnige poespas. Laat wel de glasbreuksensor weg.. die willen nog wel eens storen.. en of je alarm nou afgaat van het brekende glas of het naar binnen vallende glas :p Zou een klasse 3 nemen.. ik was toen 400-450 kwijt voor een klasse 3 :)
 
Wit staat altijd goed onder een rode auto imo. Alleen zijn dit eigelijk niet de goede velgen hiervoor. Denk er maar eens 18" abarth velgen onder in t wit. Alsnog een wereld van verschil.
 
Laat een DEFA inbouwen.. kwaliteit, niet te duur.. en niet al die onzinnige poespas. Laat wel de glasbreuksensor weg.. die willen nog wel eens storen.. en of je alarm nou afgaat van het brekende glas of het naar binnen vallende glas :p Zou een klasse 3 nemen.. ik was toen 400-450 kwijt voor een klasse 3 :)


Thanks die had ik nog niet gevonden.

Zie net op de site dat het ook op de OEM handzender kan..
Heb dat nu in mijn sleutel namelijk. Dus heb ik ook niet zo'n gek kastje aan me sleutel hangen.

Zit ook een inbouw bedrijf in de buurt hier dus eerdags even langs :)
 
Tnx!:)

Btw, spoilertje en spiegelkappen ook wit? Of word het dan net een "race" uitvoering van een Citroen c1/ Hyundai i10?
 
Thanks die had ik nog niet gevonden.

Zie net op de site dat het ook op de OEM handzender kan..
Heb dat nu in mijn sleutel namelijk. Dus heb ik ook niet zo'n gek kastje aan me sleutel hangen.

Zit ook een inbouw bedrijf in de buurt hier dus eerdags even langs :)

:W Nice!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top