Show je eigen auto #83

Status
Not open for further replies.
Ik vind 2,7 ton ook nog veel hoor, je zegt het alsof iedere auto dat gedraait heeft. Wel goed onderhouden? En waarom diesel, je deed je BMW toch weg vanwege de maandelijkse hoge lasten? Ik denk dat je met een diesel duurder uit bent, of rij je zo veel per jaar?

Daar heb je inderdAAD gelijk in 8)

2,7 ton is niet veel voor een diesel, en die golf4 was ook goedkoop, maar is wel redelijk goed onderhouden, pas nog onderhoud en er is veel vervangen, distrubutieriem ook. dusja dat zit wel goed hoor!

Wist je dat hij waarschijnlijk om de 60k een nieuwe riem moet, tenminste mijn '99-er A3 TDI moest dat wel... Wel superdegelijke blokken trouwens, mijne met 280k weggedaan, en liep echt nog prima...

ik kan dan ook goedkoop naar meisjes toe rijden, dat scheelt ook wel wat! en ik heb weer de achterbank:D

Je kaapt alle grappen voor onze neus weg! :p
 
:D

zelfspot%20werkt%20verlichtend%20-%20jpg%20400%20piksels.jpg
 
Ik hoop voor je dat je die prijs krijgt.
Mijn alfa 156 uit 2000 Wel zonder zulke velgen is voor 1400 weg gegaan paar maand geleden, had ook geen schade en goed onderhouden.
Maar die moest wel weg dus was wel gezakt met de prijs.
Hij ziet er igg nog goed uit.

Kreeg ook al bod van een handelaar van 1000,-. Denk dat ik dat lekker doe, geen gezeik en is die tenminste weg.
 
15i9q0y.jpg


Big pimpin y0. Beter word t snel mooi weer x| Valt me nu pas op dat achterkant nu lager staat dan voorkant :X
 
Gisteren bij Robert geweest, helaas mislichten niet kunnen monteren.

Wel subwoofer aangesloten :) Ook snel wat pics gemaakt met zijn nieuwe cam:

rgf6485.jpg


rgf6480.jpg




Deze spoiler is al verkocht en heb ene Spoon spoiler besteld, is veel strakker:

BrianHatch01.jpg
 
Beter van die spoiler!


Update van mijn kant.

Het idee om de CRX in onderdelen weg te doen en met mn Ibi TDI te gaan racen. Dus even kijken hoe en wat
 
Jaaa Ro goed idee!! Heb je ook nog beetje luxe aan boord.

En die seat heeft al aardig wat leuke upgrades :)
 
Jaaa Ro goed idee!! Heb je ook nog beetje luxe aan boord.

En die seat heeft al aardig wat leuke upgrades :)

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=M9O26ASLTnU&feature=related"]Time Attack Assen 2011 onboard 300pk 1.9 TDI - YouTube[/ame]

Diesel power


Mja comfort doe ik het niet voor :p En dan ga ik er denk niet meer dagelijks mee rijden. Geen zin in wegenbelasting van die diesel :X
 
Okee en dan met auto ambulance van je pa naar circuit?
Wel veth idd :)

Heb die trouwens nou een AIM tellert op ze dash? :+
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top