Show je eigen auto #83

Status
Not open for further replies.
Het komt er op neer dat de CRX als maar achteruit gaat zeker met dit weer. Om een andere carroserie te vinden.. Veel succes ( Of het is krom/rot of het is duur ).

De onderdelen kan ik opzich nog wel aardig wat op terug pakken. De Ibi is verder een perfecte basis.

- Goeie remmen
- Goed onderstel
- blok is al prepped om leuk vermogen te draaien.

Enige wat er moet gebeuren zoals Pim al zegt een goede open pijp. Andere turbo ( GT22 ) en inlaat traject.

Evt nog een kooi.

Ik weet niet wat een nieuwe koets mag kosten, maar er is heus wel een goede te vinden. Toch denk ik dat je in die ibiza ook nog best wat geld moet stoppen waar je ook een andere koets voor hebt. Diesel kan ook leuk zijn hoor, ik weet alleen niet hoe dat zit qua onderhoud.
Die seat diesel motoren waar tom coronel mee reed waren wel dikke pret iig. Nog eens een x meegereden met hem. Kan je natuurlijk never nooit vergelijken, maar een diesel word dan ineens leuk en veranderde wel mijn kijk op diesel auto's.
 
v - Goedkoop rijden naar meisje

Dgy7K.jpg
 
Ik weet niet wat een nieuwe koets mag kosten, maar er is heus wel een goede te vinden. Toch denk ik dat je in die ibiza ook nog best wat geld moet stoppen waar je ook een andere koets voor hebt. Diesel kan ook leuk zijn hoor, ik weet alleen niet hoe dat zit qua onderhoud.
Die seat diesel motoren waar tom coronel mee reed waren wel dikke pret iig. Nog eens een x meegereden met hem. Kan je natuurlijk never nooit vergelijken, maar een diesel word dan ineens leuk en veranderde wel mijn kijk op diesel auto's.

Het geld wat ik aan onderdelen kan pakken op de CRX kan ik een simpele daily van kopen. Een CRX is gewoon heel leuk rijden.. Maar de koets gaat gewoon te hard achteruit.

Zelfs als je een goede koets koopt gaan ze als nog snel kapot.

Wat betreft onderhoud diesel : Altijd al om de 10k onderhoud gedaan vanwege de niet std motor ( Meer roet in je olie ). Verder moet er een set 16inch team dynamics onderkomen.

Ik hoop dat de remmen in de velgen passen :X
 
..anders setje Ibiza Cupra velgen.. keertje passen? :p

Nice Robert.. tdi racen! Wel een bezoekje aan VVT doen dan he?!
 
ik weet alleen niet hoe dat zit qua onderhoud.

Het is natuurlijk niet bij elke auto hetzelfde, maar ik weet wel dat Johan van VVT 3 seizoenen Time Attack heeft geraced zonder het blok ook maar 1 keer open te hoeven maken.
 
Robert, als je nou ook je licentie haalt, kan je met die ibi endurance races blaze, 4-6 uurs races:W!

Maar als je wilt kan ik ook voor 6-7k een nieuw type ibi uit de diesel cup voor je regelen incl een hele hoop reserve onderdelen;)
 
Robert, als je nou ook je licentie haalt, kan je met die ibi endurance races blaze, 4-6 uurs races:W!

Maar als je wilt kan ik ook voor 6-7k een nieuw type ibi uit de diesel cup voor je regelen incl een hele hoop reserve onderdelen;)

Heb jij hem ondertussen al dan?

TA net als VVT is ook gewoon een optie, goedkoper ook nog.
 
Nee licentie is me te gek. Ik wil gewoon leuk kunnen rijden wanneer het me uit komt. Kan niet al mn geld in auto's steken ( was het maar zo'n feest ).

Iig een doel :

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=QzWMK5BqMkE&feature=plcp&context=C3b75c45UDOEgsToPDskLtYeg3OcAcPOzp5xkb6Jd2"]tdi 260hp from inside - YouTube[/ame]

Nu even kijken of ik ergens een GT28RS op de kop kan tikken... Eerst maar is onderdelen verkopen :p
 
Dan vond ik de CRX toch wat meer hebben :W.

Dan snap ik dat dit goedkoper/sneller is, maar het is geen belachelijk laag gerolde pocket-rocket :p
 
Het geld wat ik aan onderdelen kan pakken op de CRX kan ik een simpele daily van kopen. Een CRX is gewoon heel leuk rijden.. Maar de koets gaat gewoon te hard achteruit.

Zelfs als je een goede koets koopt gaan ze als nog snel kapot.

Wat betreft onderhoud diesel : Altijd al om de 10k onderhoud gedaan vanwege de niet std motor ( Meer roet in je olie ). Verder moet er een set 16inch team dynamics onderkomen.

Ik hoop dat de remmen in de velgen passen :X

Hoe bedoel je dat met die koets? Te slap en roest te snel? Dat is bij vrijwel alle japanners helaas.

Je weet dat ik sowieso wel 1 stoel wil hebben;)
En als je maten van een 15" team dynamics wilt hebben moet je maar pm'en. Kan mijn velgen zo voor je opmeten.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top