Het komt er op neer dat de CRX als maar achteruit gaat zeker met dit weer. Om een andere carroserie te vinden.. Veel succes ( Of het is krom/rot of het is duur ).
De onderdelen kan ik opzich nog wel aardig wat op terug pakken. De Ibi is verder een perfecte basis.
- Goeie remmen
- Goed onderstel
- blok is al prepped om leuk vermogen te draaien.
Enige wat er moet gebeuren zoals Pim al zegt een goede open pijp. Andere turbo ( GT22 ) en inlaat traject.
Evt nog een kooi.
Ik weet niet wat een nieuwe koets mag kosten, maar er is heus wel een goede te vinden. Toch denk ik dat je in die ibiza ook nog best wat geld moet stoppen waar je ook een andere koets voor hebt. Diesel kan ook leuk zijn hoor, ik weet alleen niet hoe dat zit qua onderhoud.
Die seat diesel motoren waar tom coronel mee reed waren wel dikke pret iig. Nog eens een x meegereden met hem. Kan je natuurlijk never nooit vergelijken, maar een diesel word dan ineens leuk en veranderde wel mijn kijk op diesel auto's.
ik weet alleen niet hoe dat zit qua onderhoud.
Robert, als je nou ook je licentie haalt, kan je met die ibi endurance races blaze, 4-6 uurs races:W!
Maar als je wilt kan ik ook voor 6-7k een nieuw type ibi uit de diesel cup voor je regelen incl een hele hoop reserve onderdelen
Het geld wat ik aan onderdelen kan pakken op de CRX kan ik een simpele daily van kopen. Een CRX is gewoon heel leuk rijden.. Maar de koets gaat gewoon te hard achteruit.
Zelfs als je een goede koets koopt gaan ze als nog snel kapot.
Wat betreft onderhoud diesel : Altijd al om de 10k onderhoud gedaan vanwege de niet std motor ( Meer roet in je olie ). Verder moet er een set 16inch team dynamics onderkomen.
Ik hoop dat de remmen in de velgen passen :X