This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #78

Status
Not open for further replies.
Ik zou voor een schaarbrug gaan ICM smeerput.

Zo groot is mijn garage nou ook weer niet.

Of gewoon je auto ondersteboven gooien. Scully kun je onderhand niet vanaf boven bij je onderstel?

Lang geen update van je polo

Die staat ondertussen bij een oom en tante van mn vriendin in de caravanstalling.

Ja, dat is zonder vergunning..

Voor zoiets vraag je toch geen vergunning aan? 8P

Ding wat Pim post ziet er wel mooi uit, hoe heet zoiets, verkooppunt, kosten?
 
Al gauw 2k. Zoek op mp naar poetsbrug of schaarbrug en je vind wel een paar bedrijven. Ik zou ook ff over de grens zoeken..
 

Is van datona, 2.600 nogwat..
Vrij prijzig maar wel een relaxte brug
 
Scully, ik zal is aan me pa vragen of hij er misschien 1 weg wil doen (poetsbrug). We hebben er 3 en we gebruiken er maar 2
 
Neuh

M'n pa wil in Spanje ook een auto hebben.. dus die heeft ie vandaag geregeld.. maandag/dinsdag ding naar Malaga knallen samen met een maat
Gelijk weekje vakantie er aan vast knopen :#
 
Neuh

M'n pa wil in Spanje ook een auto hebben.. dus die heeft ie vandaag geregeld.. maandag/dinsdag ding naar Malaga knallen samen met een maat
Gelijk weekje vakantie er aan vast knopen :#

Wel ideaal dan dat het een beetle is, kan 1 vd 2 tijdens de rit op t dashboard een dutje doen 8P
 
haha lelijk he.. mja is een leuk/mooi ritje en hoeven we daar niks te huren. Cabrio & airco dus is altijd prima te doen Moet ook nog een schilderij mee.. en onze spullen/tassen... kijken hoe veel er in past :#



Vrouwenauto Voor hier vind ik t geen kleur.. maar voor in Spanje is het wel iets.. denk ik
 
Nee 195k. Zitten wat plekjes aan de buitenkant van mensen die hun deur in de mijne drukken.

Heb hem voor 3600 erop staan maar met apk en nieuwe banden. Deze prijs is wel zo meenemen
 
Al gauw 2k. Zoek op mp naar poetsbrug of schaarbrug en je vind wel een paar bedrijven. Ik zou ook ff over de grens zoeken..

Maar die Pim postte is toch niet hetzelfde als die van Roel? Maw, poetsbrug en schaarbrug is niet hetzelfde toch?

Scully, ik zal is aan me pa vragen of hij er misschien 1 weg wil doen (poetsbrug). We hebben er 3 en we gebruiken er maar 2

Bedankt, maar is niet voor op de korte termijn hoor, kan ik bij mn vriendin niet mee aankomen op het moment, we moeten eerst nog 2 a 3000 uitgeven aan een schutting. 8P
 
Wat voor schilderij en welke route rijd je? +pippi+

Eentje die de bank iig vult achterin als ik het moet geloven.. weet ik maandag pas. Verder dump ik de auto daar en terug vlieg ik.. route weet ik niet.. de kortste volgens de navi
 
Status
Not open for further replies.