Show je eigen auto #78

Status
Not open for further replies.
baaas 8), hij kan platter... ramen tinten/dikke uitlaat :W

Thx;).

Platter gaat alleen als ik in velgmaat 1 inch omlaag ga. Std is 13 inch, dit is 14 inch. Hij is nu aan de voorkant 100mm verlaagd en aan de achterkant 80( wat automatisch 90 wordt als ik erin ga zitten :P).Hij lijkt ook nog best hoog vind ik zelf. Helaas zijn de bumpers heel hoog.

Ramen tinten is wel leuk, ik vind het alleen jammer dat het alleen aan de achterkant mag. Rondom zou veel mooier zijn...

Dikke uitlaat, tja, blijft een moeilijke kwestie. Eigenlijk wil ik er 1 die in het midden onder de auto uitkomt, met 2 tuutjes. Maar hoe zit dat dan met APK? Ik heb geen zin om die uitlaat steeds onder de auto uit te gaan draaien 1 keer per jaar, ik heb wel andere dingen te doen. Een aftermarket einddemper heeft gewoon een E-Keur neem ik aan?

Mijn plannen zaten niet zozeer in ramen tinten en dikke uitlaat, maar meer in een Abarth achterbumper en zijskirts en een kleine lip onder de voorbumper, + een extra luchtrooster ding in het rood halen eigenlijk. Ik heb nog zat plannen, alleen daar gaat gewoon tijd overheen.
 
zolang je kat/uitstoot in orde is mag je alles doen met je uitlaat hoor... volgens mij letten ze bij apk geeneens op decibel. Dakspoilertje om kont wat te breken is ook :W


wel behoorlijk met een low budget te doen toch? anders is het zonde..
 
Ok, dan ga ik eens kijken voor een andere einddemper, als de tijd daarvoor gekomen is:P.

Een spoiler vind ik juist niet mooi. Uiteindelijk wil ik de kofferklep strak hebben en het embleem van fiat aan de voorkant weg hebben en het gat wat daaronder zit ook. Dan staat een spoiler helaas weer als tupperware, bovendien heb ik het niet zo op spoilertjes.

Het abarth spul is helaas nog best prijzig. Het is slecht verkrijgbaar en redelijke gewild, dus automatisch iets duurder.

De wielen + spuiten + nieuwe banden + schroefset was ook niet goedkoop bijelkaar. Duurder dan de aanschaf van de auto iig.
 
Zwart is goed. Mooi setje remmen Frank! Komen er ook nog aerotwins op btw? Dacht namelijk dat die langwerpige doos een set wissers was :P
 
Uitlaat kwa DB word wel gedaan @ keuring. Op kenteken kunnen ze natrekken hoeveel die origineel deed en daar mag je 10% vanaf zitten denks.
 
Erg dik Frank 8) Goed zo ja met Black on Black 8) .. Alles onder de motorkap ook zo doen:#

Zitten er std geen dempers onder die motorkap dan:P?
 
Uitlaat kwa DB word wel gedaan @ keuring. Op kenteken kunnen ze natrekken hoeveel die origineel deed en daar mag je 10% vanaf zitten denks.

is dat echt zo?? heb ze er nog nooit een DB meter bij zien houden... en de alfa maakte toch erg veel herrie...



rocco, interesse in gti bumpers?
 
Uitlaat kwa DB word wel gedaan @ keuring. Op kenteken kunnen ze natrekken hoeveel die origineel deed en daar mag je 10% vanaf zitten denks.

Is niet verplicht.. Dat doet alleen de politie

En qua uitstoot : Van welk jaar is dat ding? Als hij voor 92 is hoef je geen kat en mag je 4% co hebben :D

Hoe denk je dat de CRX er doorheen komt :#
 
is dat echt zo?? heb ze er nog nooit een DB meter bij zien houden... en de alfa maakte toch erg veel herrie...



rocco, interesse in gti bumpers?

Hmm cashflow staat op dit moment een beetje slecht, maar ga je je gti in onderdelen verkopen dan :P? Of kan je er gewoon los aan komen? Doe maar ff pm anders met prijzen etc 8)
 
Is niet verplicht.. Dat doet alleen de politie

En qua uitstoot : Van welk jaar is dat ding? Als hij voor 92 is hoef je geen kat en mag je 4% co hebben :D

Hoe denk je dat de CRX er doorheen komt :#

Hij is van 96, dus moet gewoon een kat hebben.

Ik wil ook geen einddemper die een godsklereherrie maakt... Dan ga ik me alleen maar liggen ergeren en van mij hoeft hij ook niet sneller te klinken dan dat hij is :rolleyes:
 
No offense, maar dat vind ik echt paupertuning. Bovendien komt daarmee ook de demper niet in het midden onder de auto uit...:rolleyes:
 
Zijn er nog mensen geinteresseerd in een stel poetsbruggen?

Me vader heeft er 2 op de zaak staan en worden nauwelijks gebruikt. ( Plus dat ik een 2 kolommer wil :# ).

PM maar voor meer info
 
No offense, maar dat vind ik echt paupertuning. Bovendien komt daarmee ook de demper niet in het midden onder de auto uit...:rolleyes:

Gewoon een opzet stukje wat een iets sportievere look geeft?
Mwah ik vind van niet, het lijkt niet direct op een dikke brulpijp he:P Gewoon netjes:)
 
@Inimoek: Kan je iets meer info geven, wat voor type is het bv, heb je er een foto/plaatje van, zodat ik kan zien of het iets is wat ik zoek. Je mag mij ook een vraagprijs pm'en, maar zoals al aangegeven, ga er maar niet vanuit dat dit voor mij op korte termijn door gaat. ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top