Show je eigen auto #78

Status
Not open for further replies.
Alleen een helm met bevestiging voor een HANS-systeem kost 700 euro ongeveer van OMP. Daarbij komt dan nog eens het hans-systeem zelf wat al snel richting de 500 tot 600 euro kan gaan voor het goedkoopste hans-systeem. IK heb ook gehoord dat je het ook wel eens kan huren, maar ik weet niet wat dat gaat kosten. Opzich zou ik zelf gewoon een normale gesloten auto/karthelm nemen van 100 euro aangezien dat ook toegelaten word, bespaard je wel een euro of 1300 als het niet meer is.

Nou dat ik alvast een HANS-helm wil, betekent niet dat ik meteen een HANS erbij ga nemen. Eerst van de week stoelen bestellen.

Deze worden 'em:

Cobra Suzuka
Cobra.Suzuka.Pro.Tech.jpg


Op de vraag waarom (geen sparco/bride etc): Heb erin gezeten en was meteen verliefd. (daarvoor ook in andere gezeten natuurlijk)
 
Iemand interesse in 2 zwart leren 350Z stoelen ?

Heb zelf 2 LTEC stoelen gekocht dus deze zijn over.
PM maar bij eventuele interesse!

1173263159_6_UAR6.jpeg


1173263200_6_jjTS.jpeg
 
Hier nog steeds Corbeau Sprint's. Fijne stoelen, wel smal dus niet voor de oversized mensen :)

Golf_22_12_2007_2.jpg


Show your kuipstoelen topic :P
 
Hier nog steeds Corbeau Sprint's. Fijne stoelen, wel smal dus niet voor de oversized mensen :)

Ik heb ook serieus een kindermaat voor mezelf :D Ik zit echt goed vast zonder dat het rot zit.

Liewe post is wat foto's van je golf... lang niets gezien
 
Die stoelen zitten vast als gegoten. Alleen een beetje jammer dat ze waarschijnlijk 30 kg per stuk zijn :+.

@ Misha: Wat betaal jij er voor als ik vragen mag? Ik heb ze nog niet gezien voor goedkoper dan 450,-
 
ultieme stoel voor Folkert, omdat er 100 knopjes opzitten :+

Liewe post is wat foto's van je golf... lang niets gezien

Valt niet zoveel nieuws te showen. Ben sinds kort wel weer wat aan het klussen met de wagen. Binnenkort wel wat updates.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top