Show je eigen auto #78

Status
Not open for further replies.
Hmm oke, nu nog even uitzoeken of ik voor de e36 compact moet hebben of de normale.
Zijn alle e36 naafjes hetzelfde? (behalve M3)
 
Nog wat picca'ssss

[ir]http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/4/138516.jpg[/ir]

[ir]http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/4/138519.jpg[/ir]

[ir]http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/4/138520.jpg[/ir]
 
@Frank TRD spoiler vind ik echt niet mooi, gewoon de originele staat veel beter bij het kontje.


Trouwens de volgende auto gaat toch weer een supra worden.
Alleen dan wel met een los dakje :D
Mis toch het cockpit achtige dashboard, en het degelijke gevoel etc :P
 
Ja deel dezelfde mening!

Ga hem aan de voorkant denks 1 á 1,5 cm omhoog schroeven.
Net rondje in de buurt gereden..
Hij schraapt echt bij elk heuveltje :P
 
Die vraag kun je zo niet stellen zonder erbij te zetten wat jij verstaat onder "Betaalbaar".

Je kunt het zo duur maken als je wilt, pas als we je budget weten kunnen we aangeven wat voor die prijs als beste te krijgen is.

Nou een e30 schroefset moet je laten maken en die beginnen bij 1200.
Ik zat ongeveer te denken aan de helft..
Het is voor een circuit auto, op een e30. met e36 fusee's voor en e36 compact achter..
 
Zoiets mag nog wel een rooitje of 10 opbrengen..

Heb er best wat werk aan gehad maar dat is leuk, en hoef geen andere auto hou het lekker bij E30!

Haha +81239382103 :+

Ben ook nog erg blij met mijn e30's..

Vandaag weer genoten van mijn Bij Mooi Weer e30 :+
283309_188094174577889_100001319238416_422806_2423278_n.jpg

Binnenkort de 318iS ragbak maar fixen voor de winter :W
 
Ik werk in krimpen aan den ijssel maar ben nu pas 1,5 week terug van vakantie van 2 weken lang. Op wat voor dag was het ?

Er rijd er btw nog 1 rond die erg veel op mij lijkt in de buurt van Krimpen, zoek naar een intercooler > thats me :P

haha echt waar werk je? Ik woon/ werk daar ook;)

Intercooler herkende ik je aan idd:D!
 
Ben je er zondag ook?

Nee man heb al wat :(

@oscar, waar moet ik jou aan herkennen dan ? Ik werk bij Ford schakel bij de stormpolder heet dat volgens mij.

wielen staan goed, al zou ik ze ook zwart/grijs ofzo maken..

alleen die ic buizen zijn een doorn in 't oog :P

Je ziet ze bijna niet joh als je gewoon rijd.. Kan ze ook wel zwart spuiten maar geen zin om bumper er af te halen :P
En velgen laat ik voorlopig even zo, maar worden denk idd wel een wat minder opvallende kleur.
 
Last edited:
Haha +81239382103 :+

Ben ook nog erg blij met mijn e30's..

Vandaag weer genoten van mijn Bij Mooi Weer e30 :+
Binnenkort de 318iS ragbak maar fixen voor de winter :W

:) Gave cabbie hoor, het is dat er teveel heb anders kocht ik ook zeker een cabrio erbij.
Deze ziet er netjes uit zo! Ben je er zondag ook nog he?
Moeten nog wel keertje breeje sloffen onder!
 
Thomas reed je vanmiddag ( rond kwart voor 2) door Helmond(mierlo-hout) ?
Heb jij trouwens een 2/3 Deurs ? Of 4/5 ?
Spotte een 2/3 Deurs namelijk.
 
Supra 1,5 cm omhoog geschroeft. Heel hij iets meer spelling met die klere drempels hier :+

Kreeg net ook goed nieuws. Levertijd van BBK was eerst 5 weken. Nu gaat hij volgende week al op de post :)
Altijd mooi meegenomen.
 
Ja het liefst Hans Anders :P

Heb gisteren andere stoelen/gordels besteld, want met nieuwe schroefset zitten de std dingen voor geen meter.

Alleen een helm met bevestiging voor een HANS-systeem kost 700 euro ongeveer van OMP. Daarbij komt dan nog eens het hans-systeem zelf wat al snel richting de 500 tot 600 euro kan gaan voor het goedkoopste hans-systeem. IK heb ook gehoord dat je het ook wel eens kan huren, maar ik weet niet wat dat gaat kosten. Opzich zou ik zelf gewoon een normale gesloten auto/karthelm nemen van 100 euro aangezien dat ook toegelaten word, bespaard je wel een euro of 1300 als het niet meer is.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top