This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show je eigen auto #78

Status
Not open for further replies.
Begint vaart in de komen dus! Goed bezig!

Meer heeft een supra ook niet nodig. Dikke velgen, BBK, verlaging en misschien een lipje (En TRD vleugel:~)

Verder al je geld in de motor pompen8)
 
Gistere voor eerst wezen rijden op zandvoort, wel prima gereden met een Volvo 360 cup haha.
Volgende keer met de 327i.
Denk dat ik hem wel verkoop en wat anders terug koop.

Wat is een goede betaalbare schroefset voor de E36?
 
Folkert hoe lang heb je met je bougies gereden? ( nieuwe ).

En wat geeft bmw op voor elektrode afstand op?


Nou net een paar honderd km. 300 ongeveer.

Van deze bougies hoeven de electrodes niet afgesteld te worden. In de documentatie geeft BMW dit ook nergens aan. Trouwens ook (al) niet voor de originele bougies. In mijn handleiding van 1996 staat het ook niet.

Ik heb begrepen dat alleen single electrode bougies afgesteld moeten worden. Van de andere modellen zouden de electrodes ook veel dikker zijn en niet eens afgesteld kunnen worden zonder ze te breken.
 
Zoiets mag nog wel een rooitje of 10 opbrengen..

Heb er best wat werk aan gehad maar dat is leuk, en hoef geen andere auto hou het lekker bij E30!
 
wat voor auto/olie gebruik je nu?

iets dikkere olie erin wil nog wel eens helpen, of kleppen stellen...
auto: Polo 6N 1.4 8v

ik heb de olie net vervangen, dus nieuwe olie zou t niet zijn.. misschien idd wel dikkere olie..

ik gebruik nu geloof ik 10w40

kleppen stellen zou automatisch moeten gaan met zon motortje had ik vernomen..??
 
Ik ben ook aanwezig, auto staat bij één van de pitboxen

Ik heb een plekje gekregen bij de Show & Go! stand.
Daar is de Supra te vinden dus.
Hoop dat beetje weer word.. Moet hem nog ff poetsen

Geld teveel?

Nee maar wil gewoon dat hij goed remt.
Onderstel en dan met name remmen en banden moeten gewoon goed zijn.
Vermogen komt daarna wel

Kreeg net wel mail dat levertijd 5 weken is geworden...

Begint vaart in de komen dus! Goed bezig!

Meer heeft een supra ook niet nodig. Dikke velgen, BBK, verlaging en misschien een lipje (En TRD vleugel:~)

Verder al je geld in de motor pompen8)

Ja ben lekker op weg. TRD vleugel is vet maar aan de andere kant vind ik het niet erbij passen. Maar er zijn full carbon versie's tekoop die zijn wel weer vet. Moeilijke keuze

Maar van de winter wil ik hem qua uiterlijk helemaal af hebben en vers in de lak.

En dan volgende jaar ergens eens ga kijken voor een big single setup:love::love:
 
Arne/Inimoek/Jurjen:

Kan ik ergens door uitsluiten wat het is ?

Ik vind het vrij irritant namelijk, ook al is er gezegd dat het niet (veel) kwaad kan..

Ben er ook mee wezen vakantieën á 1500km en geen kick dusja..
 
Status
Not open for further replies.